התחלנו: מכבי ניצחה 0:3 את נתניה. צפו בהנפת הצלחת


אחרי שכבר זכתה בתואר מוקדם יותר השנה וכשעד לסיום העונה נותרו 2 מחזורים, מכבי תל אביב אירחה היום (שבת) את מכבי נתניה למשחק הנפת צלחת האליפות החגיגי. מבחינת שחקניו של ולדימיר איביץ' גם היה מדובר במשחק הבית האחרון של העונה והם קיוו לסיים אותו בטעם טוב לאחר ההפסד לבני יהודה במחזור שעבר.

צפו בהנפת צלחת האליפות:

המאמן הסרבי בחר לעלות בהרכב את ה-11 הבאים: פרדראג ראיקוביץ’, אלי דסה, ז’איר אמאדור, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סאבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, יונתן כהן ואיתי שכטר. מהעבר השני, נתניה הגיעה כשהיא מדורגת במקום ה-3 עם 53 נקודות וכשהיא נמצאת ימים ספורים מגמר גביע המדינה באמצע השבוע. מאמנה סלובדן דארפיץ' העלה הרכב שכלל את פאטוס בצ'יראי וגיא מלמד בחלק הקדמי.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בהזדמנות של נתניה כשברשצקי ניסה להפתיע את ראייקוביץ' בבעיטה מתוך הרחבה בזווית קשה, אך שוער הצהובים היה במקום. ההזדמנות הראשונה של הצהובים הגיעה כעבור 4 דקות כשריקן הכניס כדור רוחב מצויין ליונתן כהן שהגיח מאחור ומ-5 מטרים בעט בנגיעה, דני עמוס רשם הצלה מדהימה. 

2 דקות חלפו ודני עמוס שוב הציל את נתניה מספיגה אחרי שדור פרץ נגח מחמישה מטרים כדור שהרים דסה ישר לידיים של שוער נתניה. מכבי המשיכה לשלוט במשחק אבל דווקא נתניה הצליחה להעמיד את ראייקוביץ' במבחן כשכחלון בעט מ-7 מטרים לפינה הקרובה אבל השוער הסרבי שוב היה במקום כדי למנוע מהאורחים לעלות ליתרון.

בדקה ה-34 זה קרה. כדור חופשי של יונתן כהן מצא את הראש של איתי שכטר, שעלה מעל כל ההגנה והותיר את עמוס חסר אונים. 0:1 למכבי. 

מחצית שנייה

בדקה ה-50 איתי שכטר כבש את השער השני אחרי מבצע אישי יפה בתוך הרחבה, אך השער נפסל בטענת נבדל גם אחרי שנבדק בטכנולוגיית ה-VAR.

חלפו 5 דקות בלבד ודור פרץ רשם את אחד השערים היפים שלו העונה אחרי שהשתלט על כדור בצד שמאל אלכסונית לשערו של עמוס, הניף את רגל ימים ושיגור טיל קרקע אויר לחיבורים. 0:2 למכבי. 

מכבי המשיכה לשטוף את המגרש ובדקה ה-60 יונתן כהן הדביק כדור לקורה של עמוס אחרי התקפה מתפרצת נהדרת של הצהובים.

בדקה ה-65 ערך איביץ' חילוף ראשון, כשיונתן כהן יצא ונכנס צ'יקו אופואדו. בדקה ה-78 נתניה נותרה ב-10 שחקנים אחרי כרטיס צהוב שני שספג ויקי כחלון. 7 דקות לסיום מכבי קיבלה הזדמנות להגדיל את היתרון לאחר כדור קרן ובעיטה של אופואדו ממצב לא רע, אבל הוא פיספס את המסגרת במעט. 5 דקות לסיום הקהל הודה לאבי ריקן על המשחק ובמקומו נכנס בר כהן הצעיר להופעת בכורה בבוגרים.

בתוך תוספת הזמן הגיע הרגע של דן גלזר שכבש שער בכורה. מתפרצת של הצהובים הגיע לשכטר, שהשאיר לקשר שהגיע מאחור ובעט כדור שטוח מ-17 מטרים לרשת. 0:3 למכבי בסיום.