סיימה בטעם טוב: צפו ב-1:2 של מכבי על ספרטה רוטרדם


משחק ההכנה האחרון בהחלט של מכבי תל אביב. הצהובים אירחו הערב (א) את ספרטה רוטרדם ההולנדית במשחק ההכנה השלישי של הצהובים במחנה האימונים במירלו, פחות משבוע לפני המשחק הרשמי הראשון של מכבי נגד בני יהודה במשחק אלוף האלופים. 

רוטרדם שיחקה בעונה האחרונה בליגה השנייה בבלגיה והצליחה להעפיל לליגה הראשונה.

איביץ' בחר לפתוח בהרכב הבא: יאניוטיס, פרץ, אמאדור, דוידזאדה, גלזר, ברסקי, ריקן, אילון אלמוג, צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר.

מחצית ראשונה

מכבי לחצה מהרגע הראשון ושכטר (7') וריקן (8') אילצו את השוער ההולנדי של רוטרדם, קומראנס, למתוח את איבריו ולמנוע את הראשון של הצהובים.  

אחרי דקות טובות של מכבי ההולנדים החלו להשתלט על מרכז המגרש וללחוץ אל שערו של יאניוטיס. בדקה ה-21 טבראן הרים כדור מצד ימין ואכה מ-5 מטרים לא מכוסה לא התקשה לכבוש את הראשון בנגיחה. 0:1 לרוטרדם.

ההולנדים המשיכו לשלוט בקצב המשחק ורק בדקה ה-35 אלמוג איילון היה הראשון לנסות את כוחו בבעיטה מ-17 מטרים אבל לא הצליח להכנע את קומראנס. גם קנדיל היה קרוב לכבוש את השיוויון בנגיחה שיצאה החוצה אחרי הרמה של אופואדו. מכבי התעוררה לקראת סיום המחצית הראשונה אך זה לא הספיק לצהובים שירדו למחצית בפיגור. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' 4 שינויים בהרכב כשייני, בלטקסה, מיכה ויונתן כהן נכנסו על חשבונם של אמאדור, דוידזאדה, אילון אלמוג ואופואדו.  

מכבי פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-49 התקפה של הצהובים מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב של קנדיל וריקן המשיך את הכדור מ-10 מטרים פנימה. מכבי משווה ל-1:1.

מכבי המשיכה ביכולת הנהדרת ובדקה ה56, דור מיכה הכניס כדור עומק נהדר לשכטר. האחרון לא התבלבל והשחיל את הכדור בין רגליו של קומראנס ופנימה. 1:2 למכבי! 

יונתן כהן כמעט והוסיף גם הוא שער אחרי שנגח מ-7 מטרים כדור שהגביה ריקן אך הכדור נהדף מקו השער. 

בדקה ה-70 ארון שוינפלד נכנס למשחק על חשבונו של כובש שער היתרון, איתי שכטר. בדקה ה-75 איביץ' זכה לבשורות טובות נוספות כשעומר אצילי נכנס לשחק לראשונה מאז הפציעה שעבר. 

יונתן כהן כמעט והפתיע את השוער המחליף מייקל פאברי כשניסה להרים מעליו ממרחק של 25 מטרים אלכסונית לשער אך השוער היה במקום והצליח למנוע את השלישי. בסיום מכבי רושמת ניצחון ומסיימת בטעם טוב את מחנה האימונים במירלו. בשבת: אלוף האלופים נגד בני יהודה.