0:0 בין מכבי לבני יהודה במשחק החזרה לבלומפילד


פרי גיים
אחרי 3 עונות של הפסקה, מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לבלומפילד. כשעשרות אלפי אוהדים מאחוריה, האלופה אירחה את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור השני של ליגת הבורסה לניירות ערך, במה שהיה גם משחק החזרה המרגש לאיצטדיונה הביתי. 

הצהובים הגיעו לאחר ניצחון 0:2 על נס ציונה במחזור הפתיחה והמאמן ולדימיר איביץ' בחר לפתוח עם הרכב זהה לזה שגבר על העולה החדשה: דניאל טננבאום, אנדרה ז’ראלדש, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, יונתן כהן, אלירן עטר וניק בלקמן. 

מחצית ראשונה

הדקות הראשונות של המשחק התאפיינו בעיקר בשליטה של הצהובים במרכז המגרש וניסיונות של בני יהודה לצאת למתפרצות. בדקה ה-26 רשמו הצהובים הזדמנות ממשית ראשונה, כשניק בלקמן קיבל כדור מיונתן כהן בתוך הרחבה אך בעט לידיים של זובאס. 

אירוע שנוי במחלוקת ארע בדקה ה-32, כשדור פרץ פרץ לרחבה של בני יהודה והוכשל על ידי סובאס. ריינשרייבר הורה על הנקודה הלבנה ושלף כרטיס צהוב לשוער הזהובים. רגע לפני ביצוע בעיטת העונשין הופנה השופט באמצעות שופטי ה-VAR לבחינה מחדש של השריקה. בתום צפייה ב-VAR החליט ריינשרייבר לבטל את כדור העונשין והכרטיס הצהוב לזובאס ושלף מנגד לדור פרץ בטענה להתחזות. 

רגע לפני המחצית ספג דור פרץ את הכרטיס הצהוב השני אחרי עבירה על מגן בני יהודה והורחק מהמשחק. מכבי נותרה ב-10 שחקנים.

ריינשרייבר הוסיף למחצית הראשונה 7 דקות בהן הספיק גאדיר להדביק במספרת כדור לקורה של טננבאום. בסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו ללא שערי זכות.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' שני חילופים. צ'יקו אופואדו ואבי ריקן נכנסו על חשבונם של דור מיכה ואלירן עטר.

בדקה ה-50 צ'יקו אופואדו במבצע יחיד רץ 70 מטר כשהוא גובר על שני שחקני הגנה של בני יהודה ומ-10 מטרים מזווית קשה בעט סמוך לקורה של זובאס. ככל שחלפו הדקות בני יהודה ניסתה ליזום יותר בעוד שמכבי עם בלקמן ואופואדו ניסו להפתיע בהתקפות מעבר מהירות. 

בדקה ה-81 נכנס למשחק שחר פיבן במקומו של אנריק סבוריט. יונתן כהן היה קרוב לכבוש את הראשון בסיומה של התקפה צהובה כשבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה וחמקה לקרן. בסיום המשחק שתי הקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים.