בפעם השלישית ברצף: מכבי בגמר הטוטו, 0:1 על ק"ש


פרי גיים 
אחרי שזכתה בשנתיים האחרונות בגביע הטוטו, מכבי תל אביב העפילה הערב (ראשון) לגמר המפעל בפעם השלישית ברציפות. האלופה גברה 0:1 על הפועל קריית שמונה במשחק חצי הגמר, שנערך באיצטדיון העירוני בק"ש. מכבי תפגוש בגמר את בית"ר ירושלים, במשחק שייערך לקראת סוף חודש ספטמבר (מועד סופי ייקבע בהמשך).

כזכור, מכבי העפילה לחצי הגמר לאחר שמוקדם יותר העונה גברה על בני יהודה 0:1 במשחק אלוף האלופים. נגד, קריית שמונה מגיעה למשחק לאחר שהצליחה להעפיל לחצי הגמר משלב הבתים של גביע הטוטו. הקבוצה של המאמן מסאי דגו סיימה במקום הראשון בבית 1 כשהשיגה 3 ניצחונות ורשמה הפסד אחד ב-4 משחקים שקיימה העונה. 

המאמן ולדימיר איביץ' בחר לעלות את ההרכב הבא: אנדראס יאניוטיס (דניאל טננבאום 21), מאור קנדיל (ז'איר אמאדור 59), איתן טיבי, שחר פיבן (דן גלזר 76), אופיר דוידזאדה, רוסלן ברסקי, דור פרץ, אבי ריקן (דור מיכה 63), איילון אלמוג, ניק בלקמן ואלירן עטר (יונתן כהן 63).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם קצב טוב מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-6 מכבי גם הגיעה להזדמנות טובה לאחר פריצה של דוידזאדה שהגביה למרכז, אלמוג ניסה ליישר רוחב מהאוויר אבל הכדור שלו חמק החוצה לפני שרגל בצהוב דחקה אותו פנימה. בדקה ה-21 מכבי ערכה חילוף מוקדם לאחר שהשוער יאניוטיס נאלץ לצאת בעקבות פציעה ודניאל טננבאום החליף אותו. 

ההזדמנות הראשונה של המארחת הגיעה בדקה ה-29 כשמוחמד שכר ניסה לאיים עם בעיטה מ-18 מטרים אך טננבאום קלט טוב. מכבי היתה הקבוצה המסוכנת יותר בדקות הבאות אך אלמוג (37) וריקן (38) סחטו הצלות מהשוער ברטקוס שמנע כיבוש צהוב. רגע לפני ההפסקה ק"ש יצאה למתפרצת מהירה בסיומה שכר שוב בחן את טננבאום עם בעיטה מתוך הרחבה, ושוב השוער הגיב טוב וקלט. 

מחצית שנייה
הצהובים עלו טוב למחצית השנייה ובדקה ה-49 גם עלו ליתרון. אלירן עטר הגביה כדור חופשי לראש של אילון אלמוג שנגח, ברטקוס עוד הספיק לגעת בזה אבל לא מנע מהחלוץ הצעיר שער. 0:1 למכבי. לאחר שנקלעה לפיגור קריית שמונה החלה לנסות ליזום יותר וייצרה ניסיונות שלא ממש סיכנו את טננבאום. בדקות הבאות שני המאמנים הרבו בחילופים כאשר בשורות מכבי נכנסו לשחק, ז'איר, דור מיכה ויונתן כהן. 

בדקות האחרונות נוצר חלל להתקפות מצד שתי הקבוצות. 12 דקות לסיום כהן קיבל הזדמנות ברחבה אבל נגיחה שלו נבלמה בשחקן הגנה. דקה לאחר מכן יואל אבוחצירה יכול להיה לאזן עם בעיטה מ-13 מטרים אבל ירה גבוה מעל השער. עד לסיום לא הובקעו שערים נוספים ומכבי הצליחה לשמור על היתרון. 0:1 למכבי בסיום.