ברוכה הבאה 19/20: מכבי ניצחה 0:2 את נס ציונה


עונה חדשה נפתחה ואיתה האתגר החדש של האלופה. מכבי תל אביב פתחה את עונת 2019/20 'בליגת הבורסה לניירות ערך' במשחק חוץ נגד העולה הטרייה סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה. 

ולדימיר איביץ' בחר לפתוח עם ג'ראלדש בעמדת המגן הימני יחד עם טיבי, אמאדור וסבוריט. גלזר, פרץ ומיכה פתחו בקישור כשהשלישייה הקדמית הכילה את עטר, יונתן כהן וניק בלקמן.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה משריקת הפתיחה עם ניסיונות של כהן ובלקמן שמצאו את עומרי גלזר מוכן בשער. בדקה ה-22 הלחץ הניב פרי. מסירה של גלזר מצאה את מיכה חופשי על מפתן הרחבה. הקפטן הניף את רגל ימין וכבש את השער הראשון של הצהובים בליגה. 0:1 למכבי. 

מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-23 התקפה של הצהובים מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב לכיוונו של עטר שהופל הרחבה. תחילה השופט דניאל בר נתן הורה להמשיך, אך לאחר זמן קצר עצר את המשחק ופנה לעזרת שופטי ה-VAR. בתום דיון קצר פסק בר נתן על כדור עונשין אותו ניצל עטר כדי לכבוש את הראשון שלו העונה. 0:2 למכבי.

בהמשך עטר היה קרוב לכבוש את השני כשבעיטה שלו נעצרה אצל גלזר. גם פרץ רשם שני ניסיונות שחמקו מהקורה. מכבי המשיכה לשלוט ללא עוררין במשחק, אך לא הצליחה לכבוש את השלישי. 

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב, ושמרה על שלטה במרכז המגרש.

בדקה ה-55 מיכה כמעט וכבש את אחד משערי המחזור כשבעט מ-20 מטרים כדור שפגש את הקורה של גלזר. בהמשך עטר בישל שער לבלקמן שנפסל בטענת נבדל.

אחרי שקצב המשחק נעצר בחר איביץ' לעשות חילוף ראשון במשחק, כשאלירן עטר יצא ונכנס צ'יקו אופואדו.  גם אבי ריקן נכנס על חשבונו של דור מיכה. לקראת הסיום הכניס איביץ' את ברסקי במקומו של ניק בלקמן.

בסיום מכבי רשמה ניצחון במחזור הפתיחה של ליגת הבורסה לניירות ערך. במחזור השני תארח את בני יהודה למשחק הראשון של מכבי באצטדיון בלומפילד המחודש.