בלומפילד צהוב: צפו ב-0:3 גדול למכבי על הפועל


ההצגה הכי טובה בעיר חזרה לבלומפילד! מכבי תל אביב התארחה הערב בדרבי הראשון של תל אביב שנערך בבלומפילד המחודש לעיני 20 אלף צופים מתוכן כ-7.5 אלף אוהדים צהובים. 

בוידאו: תקציר הדרבי הראשון בבלומפילד המחודש

הצהובים של איביץ' הגיעו לדרבי עם ארבעה שינויים בהרכב. שחר פיבן תפס את מקומו של ז'איר אמאדור בהגנה. אבי ריקן פתח בקירו לצידם של גלזר ודור מיכה. עומר אצילי החליף את מתן חוזז וארון שוינפלד שיחק בחוד.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח באופן שקול כשמכבי ניסתה למצוא פרצה ברחבה של הפועל. זה לקח 15 דקות עד שעומר אצילי מצא בכדור עומק נהדר את אבי ריקן שמתוך הרחבה סובב לפינה הימנית ופנימה. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה לתקוף בעיקר בשיתוף פעולה בין ריקן לאצילי בעוד הפועל ניסתה את מזלה פעמיים בבעיטות ממרחק אך מעל לשערו של טננבאום. 

השופט אוראל גרינפלד הוסיף 6 דקות למחצית לאור עצירת המשחק בתחילתו. שתי דקות לסיים תוספת הזמן אלטמן מצא בבעיטה מצד שמאל את הקורה של טננבאום שמנעה את שער השיוויון. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה הצהובים ערכו חילוף ראשון. אייל גולסה נכנס על חשבונו של עומר אצילי. הפועל פתחה את המחצית בלחץ על שערו של טננבאום בניסיון להשיג שער שיוויון מהיר. 

בדקה ה-71 נכנס איתי שכטר על חשבונו של שוינפלד בתקווה לעורר את חוד ההתקפה של הצהובים. המחצית השנייה כמעט ולא סיפקה אירועים ליד השערים.

בדקה ה-84 התקפה מתפרצת של מכבי תל אביב הסתיימה בפריצה של שכטר לרחבה ועבירה שנעשתה עליו מאחור. גרינפלד תחילה הורה להמשיך את המשחק, אך לאחר מכן עצר את המשחק לטובת ה-VAR וקבע כדור עונשין מ-11 מטרים למכבי וכרטיס צהוב לאוראל דגני. יונתן כהן ניצב מול ג'רפי ודייק מהנקודה הלבנה. 0:2 למכבי! 

בתוך תוספת הזמן נכנס איילון אלמוג על חשבונו של כהן. רגע לפני השריקה לסיום הצהובים סיימו מתפרצת עם בישול של שכטר לאיילון אלמוג שמקרוב כבש את השלישי של הצהובים. 0:3 למכבי!

בסיום הצהובים חגגו ניצחון בדרבי הראשון בבלומפילד המחודש וס