מכבי ׳שחר׳ נכנעה 1:0 להפועל קרית שמונה


בשבת האחרונה קבוצת הנוער של המועדון נסעה צפונה למפגש עם הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער. במחצית המשחק כשהתוצאה 1:2 לזכות מכבי, ובעקבות תנאי מזג האוויר, שופט המשחק קבע כי תנאי המגרש אינם מאפשרים קיום משחק כדורגל והוא סיים את המשחק. היום (רביעי) הקבוצה נסעה שוב צפונה על מנת לקיים את המשחק הדחוי. המשחק החל מחדש כשהתוצאה 0:0.

 מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון, עלה עם אותו הרכב שפתח ביום שבת בקרית שמונה. 

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא יצחקי, עומר יצחקי, איתי בן חמו, מייקל מור, ניב ברקוביץ׳, עמרי רם (שקד נבון 57׳), נדב נידם, רווה אסייג, פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה טובה עבור מכבי. בדקה ה-3 מגן הקבוצה, מייקל מור, בעט כדור מ-20 מטרים אל השער, אך הגדור חלף סמוך לקורה. כעבור 3 דקות פארפה גויאגון בעט מתוך הרחבה אל המסגרת, שוער קרית שמונה הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-19 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. רווה אסייג קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא חתך למרכז ובעט כדור שטוח לפינה הרחוקה אך הכדור הלך החוצה. דקה לאחר מכן פארפה גויאגון שחרר בעיטה ממרכז הרחבה אך נדב זמיר הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-27 קרית שמונה הגיעה לאיום הראשון שלה במשחק. כדור עומק הגיע אל רון פרץ שמול מוסאיוף בעט מעל המשקוף. כעבור דקה מכבי חזרה לאיים על השער, גויאגון הכניס כדור נהדק אל אסייג שבעט מקרוב אל המסגרת, אך שוב זמיר הדף את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-31 בלם הקבוצה, עומר יצחקי, שחרר בעיטה מ-30 מטרים שהוסטה על ידי ההגנה וחלפה סמוך למשקוף. רגע לפני הירידה למחצית גויאגון בעט מסף הרחבה אך הכדור חלף סנטימטרים מהמשקוף. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה באופן זהה לראשונה. הצהובים איימו על השער כבר בדקה ה-48, רונן חנצ׳יס קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה שנקלטה אצל שוער היריבה. 

בדקה ה-51 ניב ברקוביץ כדרר ממרכז המגרש עד שהגיע אל סף הרחבה, הוא שחרר בעיטה שנבלמה אצל זמיר. בדקה ה-59 פארפה היה קרוב להעלות את מכבי ליתרון. הוא חלף על פני שני שחקני הגנה אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.

בדקה ה-63 שוב החניכים של אליעזר בן אהרון היו קורבים לכבוש. כדור רוחב נהדר של המחליף, שקד נבון, הגיע אל אסייג שבנגיעה בעט מחוץ לשער. שתי דקות לאחר מכן ברקוביץ הגיע למצב טוב מול השער, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי זמיר שמנע מהצהובים את השער.

עד הדקה ה-85 הצהובים המשיכו לשלוט בכדור אך ללא הצלחה למצוא את הרשת של קרית שמונה. רגע לפני שריקת הסיום קרית שמונה הצליחו להבקיע בניגוד למתנהל על כר הדשא בהתקפה מתפרצת. תוצאת הסיום 0:1 לקרית שמונה.