מכבי הפסידה 2:0 להפועל ב"ש


אלופת המדינה התארחה בפעם האחרונה בהחלט העונה בי"א למשחק נגד הפועל באר שבע במסגרת המחזור האחרון של העונה. יממה אחרי שהמאמן, ולדימיר איביץ', הודיע שיעזוב את הצהובים, שחקניו קיוו לסיים את העונה ללא הפסד אך בסופו של דבר רשמו הפסד ראשון העונה 2:0 להפועל ב"ש.

איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב. איתן טיבי, ששוחרר מבידוד שב ל-11 של המאמן הסרבי לצידו של שחר פיבן. אבי ריקן שב גם הוא להרכב במקומו של דן גלזר שמורחק. 

השחקנים עלו לפני שריקת הפתיחה עם חולצות  שעליהן מסר של תודה והערכה ל- 40,000 עובדי מגן דוד ומתנדבי הארגון בשיתוף עם קרן המועדון: "מד"א איתנו בקורונה, אנחנו איתכם בלב".

מחצית ראשונה

הפועל באר שבע פתחה את המשחק עם לחץ על שערו של יאניוטיס שהתבטא בדקה ה-3 בשער של קייסגאנם אחרי שהשתלט ראשון על כדור שהדף השוער היווני בתוך הרחבה ובעט מקרוב פנימה. 0:1 לבאר שבע.

אחרי השער מכבי החלה להחזיק בכדור וניסתה לסכם את שערו של לויטה בבעיטות מחוץ לרחבה של אילון אלמוג. גם בעיטה חופשית של יונתן כהן חלפה סמוך למשקוף של לויטה.

בדקה ה-22 ערכו הצהובים חילוף ראשון מאולץ. אבי ריקן נפצע ברגלו ואיל גולסה תפס את מקומו. בדקה ה-26 אורן ביטון שוב ניצל את ההגנה הצהובה לא מוכנה ומול אניוטיס לא התבלבל וכבש את השני. 0:2 להפועל באר שבע.

מכבי המשיכה בניסיונות לחזור למשחק אך התקשתה להגיע למצבים מיוחדים. גם הפועל ב"ש הורידה את הרגל מהגז ובעיקר רצתה לרדת למחצית ביתרון.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם לחץ גבוה על שערה של באר שבע. איילון אלמוג הוביל את הצהובים במספר הניסיונות שלו למצוא את לויטה לא מוכן, אך השוער של באר שבע היה במקום. 

בדקה ה-57 דור פרץ כמעט וצימק כשמחמישה מטרים הצליח להדביק את הכדור לקורה. בדקה ה-68 ערך איביץ' חילוף משולש: אנריק סבוריט נכנס על חשבונו של אופיר דוידזאדה ושרן ייני החליף את שחר פיבן. גם ניק בלקמן נכנס דור פרץ.

בהמשך מכבי התקשתה להגיע למצבי הבקעה בעוד ב"ש הייתה עסוקה בלשמור על שערה והצהובים ירשו לראשונה העונה מנוצחים.