ליגת האלופות: מכבי בסיבוב ה-3 אחרי 0:3 על סודובה


מכבי תל אביב ממשיכה את המסע האירופי שלה במוקדמות ליגת האלופות. הצהובים גברו הערב בליטא 0:3 על סודובה והשיגו את הכרטיס לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. שערים של ריקן, בלקמן ודוידזאדה קבעו את תוצאת המשחק.

פרי גיים

גאורגיוס דוניס בחר לפתוח עם שלושה בלמים, סבוריט, טיבי וייני. דוידזאדה וקנדיל פתחו על הקווים. גלזר, ריקן ודור פרץ איישו את מרכז המגרש. בהתקפה פתחו דן ביטון וניק בלקמן.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה מתחילת המשחק במרכז המגרש אך רק בדקה ה-10 נרשמה הבעיטה הראשונה של הצהובים לשער סודובה מרגליו של אבי ריקן בתום התקפה מסודרת.

אחרי 30 דקות של שליטה של מכבי אבל בלי הרבה מצבים, הגיעה מהלך גאוני של דן ביטון עם רוחב ברחבה שנהדף והגיע לרגליו של ריקן. האחרון בעט לפינה ופנימה. 0:1 למכבי! 

 

את השער חגג ריקן יחד עם חבריו לקבוצה במחווה לחברם, אייל גולסה, שאיבד את אביו יום לפני ההמראה לליטא.

בתום 45 דקות בשליטה טוטאלית של הצהובים, אך עם מעט מצבים ושער אחד, מכבי ירדה למחצית ביתרון 0:1.

 

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב וגם לא בשליטה במגרש. אמנם הליטאים ניסו לצאת קדימה בדקות הראשונות אבל מכבי חזרה לשלוט מהר במשחק.

בדקה ה-64 רשמו הצהובים את ההזדמנות המסוכנת הראשונה במחצית השנייה אחרי שסבוריט שלח על הקו את דוידזאדה. המגן השמאלי הרים כדור מדוייק לראשו של ניק בלקמן שמ-7 מטרים נגח לשערה של סודובה, אבל קארדום היה במקום והציל את הליטאים. בהמשך גם ריקן היה קרוב להכפיל את התוצאה, אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה.

בדקה ה-73 איתן טיבי הכניס כדור עומק נהדר לניק בלקמן שבאחד על אחד מול קארדום עם הפאלש כבש את השני. 0:2 למכבי!

דוניס ערך שני חילופים כשהכניס את מתן בלטקסה במקומו של אנריק סבוריט ולאחר מכן את איילון אלמוג במקומו של אבי ריקן. מכבי המשיכה ללחוץ, אבל לא הגיעה להרבה מצבים ולקראת הסיום בן ביטון תפס את מקומו של דן ביטון.

בדקה-92, כשהיה נראה שהמשחק יסתיים בתוצאה הזו, אופיר דוידזאדה סיים מהלך של הצהובים עם בעיטה נהדרת מצד שמאל ברחבה אל הפינה הימנית של קארדום. 0:3 למכבי!