מכבי סיימה ב-2:2 מול מכבי נתניה


מכבי תל אביב נפרדה הערב (ד') בתיקו 2:2 עם מכבי נתניה במשחק השלמה של המחזור ה-3 בליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים חזרו פעמיים מפיגור, אחרי שנתניה הובילה משערים של פרייטר (30) ואזולאי (67). גולסה (53) ויונתן כהן (79) איזנו את התוצאה. כהן החמיץ פנדל במהלך המחצית השנייה.

פרי גיים

דוניס ערך מספר שינויים בהרכב, כשאנריק סבוריט ומאור קנדיל שבו לקו ההגנה לצידם של איתן טיבי ולואיס הרננדס. אבי ריקן פתח בקישור עם גלזר וגולסה. דן ביטון שב להתקפה לצידם של יונתן כהן ופשיץ'.

מחצית ראשונה

אחרי דקות של גישושים ותחת גשם שוטף מכבי השתלטה על מרכז המגרש. ריקן היה הראשון שאילץ את עמוס למתוח את איבריו כבר בדקות הראשונות. בדקה ה-9 גולסה רשם את ההזדמנות הממשית הראשונה במשחק, אחרי שחדר לרחבה חלף על ני המגן שלו ומ-5 מטרים בעט לגופו של עמוס.

שוער נתניה המשיך לבלוט אחרי שעצר נגיחה של קנדיל מ-5 מטרים. בדקה ה-30 של המשחק, מכבי נתניה עלתה ליתרון אחרי שפרייטר חדר לרחבה ומ-14 מטרים בעט לפינה ופנימה. 0:1 לנתניה.

מאז השער המשחק לא התפתח ליותר מצבים לאף אחת מהקבוצות ובסיום המחצית נתניה ירדה ביתרון על הצהובים.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה נכנס אופיר דוידזאדה על חשבונו של אבי ריקן. בדקה ה-47 התקפה של מכבי הסתיימה בבעיטה של יוני לשער ונגיעת יד של ג'אבר. אחרי בדיקת ואר קבע פפיר על כדור עונשין מ-11 מטרים. יונתן כהן בעט לשער אבל דני עמוס שוב היה במקום ועצר. דוידזאדה עט על הריבאונד אבל הכדור שלו עלה מעל לשער.

בדקה ה-53 מכבי חזרה למשחק. גלזר העביר כדור מדוד לקנדיל שבנגיעה המשיך למרכז הרחבה. גולסה היה שם כדי לכבוש את שער השיוויון. 1:1. 

יונתן כהן יכול היה להפוך את התוצאה אבל רוחב שהעביר קנדיל על תיבת החמש לא מצא את הרגל של כהן. נתניה באחת ההתקפות הבודדות שלה במחצית השנייה הצליחה להשיב לעצמה את היתרון. כדור קרן מצד ימין הוביל לערבוביה ברחבה דולב אזולאי ניצל זאת וכבש מקרוב. 1:2 לנתניה.

בדקה ה-79 שוב מכבי חזרה למשחק. דן ביטון בישל כדור נהדר ליונתן כהן שנגח מ-6 מטרים לפינה השמאלית ופנימה. 2:2.

אחרי שהכניס את פרץ על חשבונו של גולסה דוניס ערך עוד חילוף כפול: בן חיים ואיתי שכטר במקומם של מאור קנדיל ופשיץ'. למרות זאת עד לסיום לא היו שערים נוספים במשחק שהשסתיים ב-2:2.