צפו: מכבי פתחה את הליגה האירופית עם 0:1 על קרבאח


הליגה האירופית חזרה לבלומפילד בבכורה מוצלחת של מכבי. הצהובים גברו 0:1 על קרבאח במחזור הראשון בבית 9 משער של יונתן כהן בדקה ה-10 ובתום המחזור מכבי ממקומת שנייה בטבלת הבית אחרי ניצחונה של ויאריאל 3:5 על סיבאספור.

פרי גיים

המאמן גאורגיוס דוניס בחר לפתוח במערך של שלושה בלמים שכלל את ייני, טיבי וסבוריט. דוידזאדה וקנדיל פתחו כמגנים קיצוניים. דן גלזר שב אל הקישור יחד עם דור פרץ וגולסה. יונתן כהן ואיתי שכטר נעלו את ה-11 של הצהובים.

הרכש הטרי של הצהובים, לואיס הרננדז, חיכה להזדמנות שלו על הספסל הרחב של הצהובים שכלל 12 שחקנים.

מחצית ראשונה

זה לקח 10 דקות של כדורגל בהן קרבאח ניסתה ללחוץ גבוה את הגנת הצהובים אבל מסירה מדוייקת של דור פרץ מצאה את יונתן כהן חופשי לאחד על אחד מול השוער האזרי. כהן חלף על פניו ומקרוב בעט פנימה. 0:1 למכבי!

אחרי דקות בהן שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים אייל גולסה רשם החמצה גדולה בדקה ה-35 אחרי כדור נהדר נוסף שהכניס פרץ לקשר שהתחמק מהנבדל, אך בעט מ-8 מטרים סמוך לקורה.

ההזדמנות הראשונה של האזרים נרשמה בדקה ה-38, כשדניאל טננבאום נאלץ בפעם הראשונה במשחק למתוח את איבריו ולהדוף כדור מסוכן של גרייר שבעט מ-22 מטרים לפינה הימנית. בסיום מכבי ירדה ביתרון 0:1 למחצית.

מחצית שנייה

מכבי ביצעה שני שינויים בהרכב עם פתיחת המחצית השנייה. בן ביטון ואדוארדו גררו נכנסו על חשבונם של אופיר דוידזאדה ואיתי שכטר.

בדקה ה-50 אנריק סבוריט הכניס כדור עומק נהדר לאדוארדו שמזווית קשה כמעט והכניע את שוער קרבאח. האזרים היו קרובם לשיוויון בדקה ה-68 אחרי שבעיטה מ-5 מטרים עלתה מעל לשערו של טננבאום.

דוניס ביקש לחזק את מרכז המגרש והכניס את ריקן על חשבונו של יונתן כהן. בהמשך גם טל בן חיים נכנס למשחק על חשבונו של אייל גולסה. בנגיעה הראשונה שלו בכדור, בן חים פרץ בצד שמאל והרים כדור מדוד לראשו של ריקן שהגיע מאחור ונגח סמוך לקורה.

לואיס הרננדז נכנס להופעת בכורה בדקה ה-84 על חשבונו של אנריק סבוריט. קרבאח עוד ניסתה למצוא את שער השיוויון אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים. בסיום המשחק מכבי רשמה ניצחון במחזור הפתיחה של בית ט'.