לפני הפגרה: מכבי ניצחה 1:2 בסכנין


הכדורגל הישראלי ייצא לפגרה בת שבועיים לטובת משחקי הנבחרות, ורגע לפני מכבי רשמה ניצחון חשוב 0:2 על בני סכנין. בשני השערים היה מעורב החלוץ, אלכסנדר פשיץ', שערך בכורה בהרכב הראשון. יוני כבש מהנקודה הלבנה אחרי עבירה על הסרבי, שבמחצית השנייה הכפיל את התוצאה אחרי שהקפיץ מעל שוער סכנין.

רגע לפני השריקה לסיום חלאיילה צימק את התוצאה מהנקודה הלבנה.

פרי גיים

דוניס בחר להמשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה, כמו ששיחק נגד מכבי חיפה במחזור האחרון. בחולייה האחורית פתחו קנדיל וסבוריט על הקו. ייני והרננדס שיתפו פעולה במרכז ההגנה. גלזר, פרץ וגולסה שבו למרכז הקישור. דן ביטון ויונתן כהן שיחקו באגפים כשפשיץ' ערך את הבכורה בהרכב כשפתח בחוד.

שחר פיבן שב לסגל הרחב אחרי תקופת החלמה לא מבוטלת בעקבות פציעה ברגלו.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של גישושים, בהן מכבי שלטה במרכז המגרש דווקא הצהובים ניצלו בעזרת הואר מכדור עונשין מ-11 מטרים, אחרי שלייבוביץ' טען לנגיעת יד של הרננדס, אך הואר קבע אחרת.

מן העבר השני פשיץ' רשם הזדמנות ראשונה ממשית של צהובים במשחק רק בדקה ה-22 אחרי שחדר לרחבה מצד שמאל ובעט לידיו של השוער. 8 דקות מאוחר יותר החלוץ הסרבי, שוב בפעולת חדירה נהדרת לרחבה, סחט כדור עונשין מ-11 מטרים. יונתן כהן דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 למכבי!

בהמשך המחצית מכבי התקשתה ליצר מצבים נוספים וזאת למרות השליטה המוחלטת שלה במשחק. בסיום ירדו הצהובים להפסקה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב ולמעט הזדמנות אחת בבעיטה של קנדיל הצהובים כמעט ולא הגיעו להזדמנויות ב-20 הדקות הראשונות אבל היה שווה לחכות לדקה ה-67. דן ביטון הכניס כדור עומק לפשיץ', שאמנם היה בעמדת נבדל אבל מגע של הבלם של סכנין בכדור ביטל אותו. פשיץ' השתלט יפה, הקפיץ מעל לשוער ומקרוב דחק פנימה. 0:2 למכבי!

דוניס בחר בהמשך לשלב את איתי שכטר, איילון אלמוג, טל בן חיים, אבי ריקן ועדן קארצב ולהוריד למנוחה את ביטון, כהן, פשיץ', גולסה וגלזר.

5 דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק, רגע לפני השריקה לסיום, קבע לייבוביץ' כדור עונשין מ-11 מטרים לסכנין אחרי עבירה של קארצב על ברשצקי. חלאיילה דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק 1:2 למכבי.