חזרה עם ניצחון. צפו: 0:1 למכבי על חדרה


מכבי תל אביב שבה מפגרת הנבחרות עם טעם מתוק של ניצחון. הצהובים גברו 0:1 על הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. עוביידה חטאב כבש בשער עצמי. הפער מקרית שמונה המוליכה צומצם ל-2 נקודות.

פרי גיים

אחרי פגרה בת שבועיים דוניס בחר לפתוח במערך התקי שכלל את טל בן חיים, דן ביטון, יונתן כהן ופשיץ' בחלק הקידמי. שרן ייני ולואיס הרננדס המשיכו במרכז ההגנה. סבוריט, שהפך ביום רביעי לאבא, שב ארצה אתמול ופתח בצד שמאל כשמאור קנדיל פתח בצד ימין.

מחצית ראשונה

אחרי דקות של שליטה צהובה, בדקה ה-18 רשמו הצהובים בעיטה ראשונה למסגרת של לבקוביץ', כשיונתן כהן בעט כדור חופשי מ-18 מטרים לפינה השמאלית של שוער רעננה שהיה מוכן והדף לקרן.

אחרי דקות ארוכות שמכבי ניסתה למצוא את הפירצה בהגנה של חדרה, בדקה ה-29 יונתן כהן הכניס כדור רוחב לפשיץ' שהוריד יפה לדן ביטון. האחרון בעט מ-7 מטרים אבל חטאב הצליח לגעת בכדור ולהרחיקו לקרן. ביטון הרים את הקרן משמאל, וחטאב, שניסה להרחיק, נגח לשערו של לבקוביץ' ופנימה. 0:1 למכבי.

מכבי המשיכה להיות מסוכנת בכדורי הקרן, כשקנדיל כמעט והכפיל את התוצאה אך נגיחה שלו עלתה מעל למשקוף. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה רשם יונתן כהן החמצה גדולה כבעט חלש כדור מ-5 מטרים אחרי ניסיון הרחקה כושל של הגנת חדרה. כהן המשיך להגיע למצבים קורצים אבל פעם אחת בעיטה חלשה ועוד פעם אחת משקוף שערו של לבקוביץ' מנעו ממנו לכבוש את השני.

בדקה ה-74 ערך דוניס את החילוף הראשון. דן ביטון פינה את מקומו לטובתו של איילון אלמוג. בהמשך נכנסו גם אופיר דוידזאדה ואייל גולסה על חשבונם של סבוריט וטל בן חיים.

לקראת הסיום גם מתן חוזז, ששב מהחלמה ארוכה מפציעה ברגלו, ערך את הבכורה בליגה.