צפו: מכבי ׳שחר׳ גברה 0:2 על הפועל ראשל״צ


קבוצת הנוער אירחה את היריבה מראשון לציון במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום החמישי בטבלה כשהמרחק מהפסגה עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-16 בטבלה כשעדיין אין במאזנה ניצחון. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון בחר לבצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. בעמדת הכנף הימני נכנס להרכב יהלי לזר במקום אורי הלוי הפצוע ושון עדרי תפקד כבלם במקומו של מייקל מור שהתגייס.

התקציר באדיבות ערוץ הספורט.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, שון עדרי, רוי רביבו (אוראל אזרזר, 86׳), ניב ברקוביץ׳, יהלי לזר (שחר רוזן, 69׳), נובאטוס מירושי (אלעד קפלן, 76׳), אנר אושמדני (אביב פלס, 86׳), רותם יצקר (סיון גפני, 86׳) ואור רויזמן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם חצי הזדמנות עבור הצהובים. בדקה ה-3 יהלי לזר קיבל את הכדור באגף הימני, הוא נכנס לאמצע ושחרר בעיטה מעט חלשה ברגל שמאל שנקלטה על ידי ניר דביר.

בדקה ה-6 הגבהה מצד שמאל של הצהובים הגיעה אל לזר שנגח מקרוב אך הכדור נבלם אצל דביר. בדקה ה-12 האורחים הגיע למצב הראשון שלהם במשחק. אוהד אלמגור נשלח בכדור עומק בתוך הרחבה, הבעיטה שלו עברה את תומר אלון אך הורחקה על ידי שון עדרי.

בדקה ה-22 החניכים של אליעזר בן אהרון היו קרובים לעלות ליתרון. הרמה של אור רויזמן מהאגף השמאלי הגיעה במדויק אל ראשו של לזר שנגח אל משקוף השער.

בדקה ה-34 שוב הצהובים תקפו דרך צד ימין, הפעם ההרמה של רויזמן הגיעה אל אנר אושמנדי שבעט בנגיעה מעל השער. בדקה ה-45 מכבי הוציאה כדור חופשי קצר שהביא לבעיטה של רויזמן מסף הרחבה, הכדור הלך למסגרת אך דביר הדף את הכדור. רגע לפני הירידה למחצית שוב רויזמן הגיע למצב, הפעם הוא חדר לרחבה מצד שמאל, חלף על פני שחקן הגנה אך הבעיטה הלכה מעל השער. במחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה הצהובים המשיכו לאיים על השער. בדקה ה-48 רותם יצקר נתן כדור עומק לאנר אושמנדי שבעט טוב אל המסגרת אך שוב דביר הדף ומנע שער בטוח.

בדקה ה-56 זה נכנס. כדור עומק נשלח אל תומר יצקק בצד שמאל של הרחבה, הוא נתן מסירת רוחב אל אור רוזימן שבעט בנגיעה פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-67 מכבי כמעט והכפילה את התוצאה. התקפה מתפרצת הסתיימה בבעיטה של אנר אושמנדי אך שוער ראשון לציון הצליח להדוף לקרן.

בדקה ה-72 גם השני נכנס. כדור קרן מצד ימין של רוי רביבו הגיע היישר אל איתי בן חמו שדחק מקרוב פנימה. 0:2 לזכות מכבי. 

בדקה ה-87 שוב מכבי איימה על השער. רויזמן הרים כדור מדויק אל אביב פלס, שנכנס כמחליף, אך החלוף נגח מעל השער. התוצאה נשארה בסיום 0:2 לזכות מכבי ׳שחר׳.