מכבי הפסידה 4:0 בחוץ מול ויאריאל



אחרי שהשיגה שני ניצחונות בשני משחקיה הראשונים בליגה האירופית, מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) הפסד ראשון בשלב הבתים. הצהובים נכנעו 4:0 לוויאריאל החזקה במשחק במסגרת המחזור ה-3. במקביל סיבאספור גברה 0:2 על קרבאח במשחק הנוסף שנערך הערב בבית 9. 

פרי גיים
עוד לפני ששריקת הפתיחה היה מעניין באיצטדיון לה סרמיקה כאשר גשם כבד שירד במקום גרם לדחייה של שעה ועשר דקות בפתיחת ההתמודדות.

גאורגיוס דוניס החליט לבצע לא מעט שינויים בהרכב הפותח שלו ומי שקיבלו הפעם הזדמנות ב-11 היו בן ביטון, מתן בלטקסה, עדן קארצב, יונתן כהן, ניק בלקמן וטל בן חיים.

מהעבר השני, מאמן ויאריאל אונאי אמרי, שהשיג גם כן 6 נקודות בשני המשחקים הראשוניםף ביצע גם הוא רוטציה רחבה ב-11. האיש שזכה 3 פעמים בליגה האירופית בחר לעלות עם חלק קדמי שכלל את קרלוס באקה ויירמי פינו, כאשר החלוצים הבכירים פאקו אלקאסר וג'רארד מורנו פתחו על הספסל. 

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-4 ויאריאל הצליחה לעלות ליתרון לאחר כדור קרן. דני פארחו הגביה, קרלוס באקה הסתנן לפינה הקרובה ונגח מ-6 מטרים לרשת. 0:1 לוויאריאל. הספרדים הרבה להחזיק בכדור עם סגנון המשחק המוכר שלהם, 10 דקות לאחר השער טאקה קובו היפני הגיע למצב נוסף ברחבה אבל טננבאום קלט את הבעיטה שלו. 

מכבי ניסתה להיכנס למשחק ולאזן אותו והחל מהדקה ה-20 גם החלה לבלות יותר בחלק המגרש של היריבה. בדקה ה-31 דן גלזר גם ניסה את כוחו עם בעיטה ממרחק שהלכה החוצה. 

מחצית שנייה

בדקה ה-49 רובן פנייה חדר לרחבה של מכבי והעביר רוחב מסוכן, אבל גלישה מצוינת של הרננדס מנעה שער ספרדי שני. 2 דקות לאחר מכן דוניס ביצע חילוף ראשון כשהעלה את פשיץ' מהספסל במקום בלקמן. ויאריאל המשיכה לתקוף ובדקה ה-52 גם הבקיעה את השני אחרי שקובו הכניס כדור לרחבה, באקה הסתנן ונגח בהקפצה מעל טננבאום את השני שלו. 0:2 לוויאריאל. 

בדקה ה-61 דוניס ביצע שני חילופים נוספים כשגולסה ודן ביטון נכנסו במקום קארצב ובן חיים. 7 דקות לאחר מכן היווני השלים את מכסת החילופים כשפרץ ושכטר תפסו את מקומם של גלזר וכהן. למרות השינויים המארחת המשיכה להראות את האיכות שלה ובדקה ה-71 כבשה את השלישי שלה אחרי חילופי מסירות בין באקה לבאנה ובעיטה של האחרון לרשת מתוך הרחבה. 0:3 לוויאריאל. 

2 דקות לאחר מכן דן ביטון ניסה לאיים על השער עם בעיטה ממרחק, אבל הכדור שלו לא היה מספיק מדויק. בדקה ה-78 מכבי הגיעה להזדמנות קורצת מאוד לאחר הרמה טובה של ביטון ונגיחה של סבוריט שנהדפה על ידי השוער. 9 דקות לסיום ויאריאל הצליחה לכבוש את הרביעי שלה אחרי התקפה מתואמת נוספת וסיום של פרננדו ניניו המחליף מול שער חשוף. 0:4 לוויאריאל. לקראת הסיום שכטר הגיע להזדמנות ברחבה, אך בעיטת יעף שלו נעצרה אצל השוער רולי. 0:4 לוויאריאל בסיום.