מגבירים קצב. צפו: 0:3 מרשים למכבי על כפ"ס


מכבי תל אביב רשמה ניצחון  שלישי ברציפות בליגת הבורסה לניירות ערך, אחרי שגברה 0:3 על הפועל כפר סבא. פשיץ' כבש ראשון שער נהדר עם העקב מבישול של יונתן כהן שבישל גם לדן ביטון את השני וכבש בעצמו את השלישי. כהן זכה גם ל-80% מהקולות שלכם ונבחר לשחקן המשחק של FACTORY 54. אחד מהבוחרים יזכה בחולצות מתנת BOSS.

פרי גיים

דוניס המשיך לפתוח במערך של 4 שחקנים מקו ההגנה, כשייני פתח לצידו של הרננדס, קנדיל וסבוריט. גולסה, פרץ וביטון שיחקו בקישור. יוני, טל בן חיים ופשיץ' בחלק הקידמי.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-3 מכבי רשמה הזדמנות מצויינת כשהתקפה מהירה מצד ימין הסתיימה בבעיטה של פשיץ מ-10 מטרים לקורה של זלמנוביץ'. מכבי המשיכה ללחוץ את שערה של כפר סבא וניסיונות של דן ביטון ופשיץ' לא מצאו את המסגרת.

בדקה ה-34 הלחץ גבר ויוני הפעם היה מי שמצא את משקוף שערו של זלמנוביץ' אחרי התקפה נהדרת של הצהובים. בדקה ה38 מכבי כמעט ונקלעה לפיגור אחרי טעות של הרננדס שאיבד את הכדור לקיזיטו. האחרון ניסה להפתיע את טננבאום בבעיטה מרחוק אבל הכדור חמק מהקורה.

דקה לאחר מכן מכבי יצאה למתפרצת מצד שמאל. יונתן כהן העביר רוחב לפשיץ שעם העקב כבש את אחד השערים היפים העונה. 0:1 למכבי!

 

רגע לפני הירידה למחצית מכבי יצאה שוב להתקפה נהדרת מצד ימין, בן חיים העביר לשמאל ליונתן כהן שהמשיך ברוחב ודן ביטון השלים את המהלך בשער נהדר. 0:2 למכבי!

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי חיפשה את השער השלישי ובדקה 53 זה הגיע. דן ביטון, שכבש מבישול של יונתן כהן רגע לפני השריקה למחצית, הפעם בכובע המבשך הרים כדור מצד שמאל ויונתן כהן נגח את השלישי פנימה. 0:3 למכבי!

כהן כמעט והכפיל את מאזן השערים שלו במשחק אחרי שנגח מ-5 מטרים כדור שהרים מימין בן חיים אבל זלמנוביץ' היה במקום להדוף לקרן.

בדקה ה-73 מכבי ערכה שני חילופים כשמתן חוזז ואיתי שכטר נכנסו במקומם של אלכסנדר פשיץ' וטל בן חיים. גם אבי ריקן, איילון אלמוג וניק בלקמן נכנסו בהמשך. בדקה ה-90 ספג שכטר את הכרטיס הצהוב השני והורחק בכרטיס אדום.