מכבי נפרדה ב-0:0 עם בית"ר בטדי


מכבי תל אביב נפרדה בתיקו 0:0 במשחק החוץ בטדי נגד בית"ר ירושלים במשחק בו שלטה במרכז המגרש אבל לא ניצלה את המצבים שהיו לה כדי להכריע את המשחק.

פרי גיים

מכבי פתחה בהרכב עם 5 שחקנים מאחור, כשאל טיבי והרננדס במרכז ההגנה הצטרף גם סבוריט. דוידזאדה וקנדיל יתפקדו כקיצוניים. גולסה ודור פרץ עם סרט הקפטן פתחו במרכז המגרש לפני דן ביטון, יונתן כהן ופשיץ'.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק טוב עם מצבים סמוכים לשערה של בית"ר אבל ללא איום ממשי על שער של איתמר ניצן למעט ניסיונות בעיטה של דור ויונתן כהן.

מן העבר השני פעם אחת נאלץ טנבאום למתוח את איבריו אחרי בעיטה של עידן ורד. המשחק אמנם נפתח בקצב טוב אבל ככל שחלפו הדקות הוא הפך ליותר שבלוני מצד שתי הקבוצות שלא ממש הצליחו להגיע למצבי הבקעה. בסיום המחצית שתיהן ירדו להפסקה ללא שערים.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה בלי שינויים בהרכב וגם לא בקצב המשחק בו היא שלטה כמעט באופן טוטאלי. ככל שחלפו הדקות מכבי התקרבה יותר לשערו של איתמר ניצן אבל ניסיונות של דור פרץ, פשיץ' ויונתן כהן למצוא את השער נהדפו על ידי ההגנה והשוער הבית"רי.

מן העבר השני פרדו כמעט והפתיע את טננבאום אחרי איבוד כדור במרכז המגרש, אבל השוער של הצהובים היה במקום.

בדקה ה-74 ערך דוניס את החילוף הראשון כשמתן חוזז נכנס במקום דן ביטון. בהמשך גם דן גלזר ואיילון אלמוג נכנסו במקומם של אייל גולסה ויונתן כהן. מכבי המשיכה להתקשות בהגעה למצבים ולקראת הסוף הכניס דוניס גם את איתי שכטר וטל בן חיים אבל גם הם לא הצליחו להביא בפרק הזמן הקצר שנותר את השינוי המיוחל ובסיום מכבי ובית"ר נפרדו בתיקו.