ת"א צהובה. צפו: 0:4 ענק למכבי בדרבי!


לדרבי חוקים משלו! מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) ניצחון גדול 0:4 על הפועל בדרבי הראשון של העונה. דור פרץ פתח של הסכר בדקה ה-60. פשיץ' הצטרף לחגיגה דקה אחת לאחר מכן ואילון אלמוג (74), שנכנס למשחק במחצית השנייה, יונתן כהן (90) השלימו הצגה צהובה בבלומפילד.

פרי גיים

ואן לוון פתח בהרכב שונה מזה ששיחק בחמישי נגד קריית שמונה, כשגולת הכותרת – טל בן חיים פתח קיצוני ימני וייני במרכז ההגנה לצידם של הרננדס וטיבי. גלזר, פרץ וגולסה הכילו את הקישור, כשיונתן כהן ופשיץ' השלימו את חוליית ההתקפה.

מחצית ראשונה

מכבי תל אביב נכנסה טוב למשחק בייחוד טל בן חיים שהתפקוד שלו באגף ימין הזכיר את הימים מהקדנציה הראשונה אחרי שהביך פעם אחר פעם את ההגנה של הפועל והספיק לסכן פעמיים מרחוק את שער הפועל. 

אלכסנדר פשיץ' היה קרוב לעלות את הצהובים ליתרון מוקדם בדקה ה-17 אחרי שנגח מ-6 מטרים כדור שהרים בן חיים מימין אבל החמיץ את השער בסנטימטרים בודדים. השילוב של בן חיים ופשיץ המשיך ליצור מצבים, כשפשיץ' מצא עצמו שוב נוגח כדור שהרים החלוץ אבל הפעם קר הצליח לעצור.

מכבי המשיכה לטייל ברחבה של הפועל אבל נעצרה בבעיטה האחרונה.  רגע לפני המחצית בן חיים, שפתח מעולה את המשחק, רשם גם את הניסיון האחרון לכבוש אחרי פריצה מימין למרכז ובעיטה מ-18 מטרים סמוך למשקוף. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא יתרון.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה בדיוק כמו שסיימה את הראשונה, עם לחץ על שערה של הפועל תל אביב. ניסיונות הבקעה של גולסה, פרץ ופשיץ' ברבע השעה הראשונה לא מצאו את הרשת.

בדקה ה-60 השכר נפרץ. דור פרץ ניצל ערבוביה ברחבה אחרי קרן משמאל וכבש מקרוב את הראשון. 0:1 למכבי!

כעבור דקה אחת בלבד, התקפה צהובה נוספת מסתיימה בבעיטה של פשיץ מ-6 מטרים לפינה הימנית ופנימה. 0:2 למכבי!

ואן לוון ערך שני שינויים בהרכב בדקה ה-68: גלזר ובן חיים פינו את מקומם לאבי ריקן ואילון אלמוג. 6 דקות מאוחר יותר אלמוג כבש את השלישי במשחק אחרי בישול של יונתן כהן. 0:3 למכבי!

שני הכובשים הראשונים, דור פרץ ואלכסנדר פשיץ', פינו את מקומם בדקה ה-77 לטובת כניסתם של איתי שכטר ודן ביטון. האחרון, בישל בדקה ה-92 ליונתן כהן שבעט מ-16 מטרים לפינה השמאלית ופנימה. 0:4 ענק למכבי על הפועל!