מכבי ׳שחר׳ נכנעה 3:1 למכבי פ״ת


מכבי ׳שחר׳ מתארחת אצל מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום הרביעי בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה מהמקום ה-2. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים בהרכב שפתח במחזור האחרון. בקישור אלעד קפלן קיבל את המקום במקום רותם יצקר ואורי הלוי פתח בכנף ימין במקומו של יהלי לזר.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, שון עדרי, רוי רביבו, ניב ברקוביץ׳ (יונתן פורטוגז פז, 80׳), נובאטוס מירושי (רותם יצקר, 66), אלעד קפלן (אנר אשומנדי, 66׳), אורי הלוי (יהלי לזר, 60׳), אור רוייזמן (אוראל אזרזר, 80׳) ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
בדקה ה-5 מכבי הגיעה להזדמנות ממשית ראשונה אחרי שהגבהה של רוי רביבו מצאה את הראש של מירושי שנגח מעל השער. 7 דקות לאחר מכן מירושי שוב קיבל הזדמנות קורצת לאחר קרן של רויזמן והסטה של תורג'מן בעקב, אך הגיע לכדור בתיזמון קשה ופיספס את המסגרת. 

מכבי המשיכה לנסות לסכן ובדקה ה-25 עלתה ליתרון. כדור קרן שעלה לרחבה הורחק לא טוב על יד ההגנה המארחת לעבר קו השער, איתי בן חמו היה עירני, הגיע ראשון ועם החזה דחק מטווח קרוב פנימה. 0:1 למכבי.

6 דקות לפני ההפסקה פ"ת חזרה למשחק אחרי ששליו דניאל קיבל את הכדור ברחבה ושלח בעיטה שטוחה לרשת – 1:1.

רגע לפני הירידה למחצית ניב ברקוביץ׳ ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אך הכדור נקלט אצל ארליך.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתח עם צמד שערים של מכבי פתח תקוה. בדקה ה-51 דניאל דולאני קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך שמאלה ובעט לפינה הימנית פנימה. 1:2 לפתח תקוה.

בדקה ה-57 שלו דניאל השתלט על הכדור בחלק הקדמי, הוא הקפיץ מעל תומר אלון והכדור נכנסה פנימה. 1:3 לפתח תקוה.

בדקה ה-71 אייל אינברום העביר כדור רוחב מהאגף הימני לאיברהים בדיר שבעט אל המסגרת ואלון הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-90 הצהובים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים. דור תורג׳מן השאיר לאנר אושמנדי ברחבה שהוכשל על ידי מגן פתח תקוה. איתי בן חמו ניגש לבעוט, הכדור פגש את הקורה ויצא החוצה.