מכבי ובני יהודה נפרדו בתיקו ללא שערים


מכבי תל אביב ובני יהודה נפרדו בתיקו 0:0 בתום משחק בלי הרבה אירועים בתום המחזור ה-15 בליגת הבורסה לניירות ערך. הפער ממכבי חיפה נותר 8 נקודות.

ההרכב הפותח:

ואן לוון פתח עם מספר שינויים בהרכב של הצהובים. עדן קארצב, שכבש את שער הניצחון על מכבי פ"ת, פתח בקישור במקומו של דן גלזר. אילון אלמוג פתח במקומו של טל בן חיים. פיבן פתח בעמדת המגן הימני והמשיך לקבל קרדיט בהגנה עם טיבי, הרננדס וסבוריט.

מחצית ראשונה:

המחצית הראשונה נפתחה בלי מצבים לשתי הקבוצות עד הדקה ה-37 אז יונתן כהן ניסה את כוחו בבעיטה מהאוויר אבל ניראון היה במקום לעצור. מן העבר השני טננבאום מתח את איבריו דקה לאחר מכן ועצר בעיטה מ-18 מטרים.

מכבי ניסתה למצוא את השער הראשון בעיקר מהתקפות מהאגף והגבהות אך ההגנה של בני יהודה הייתה במקום כדי לעצור את ההתקפה הצהובה. סיום המחצית שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך ואן לוון שני חילופים: אבי ריקן וטל בן חיים נכנסו במקומם של אייל גולסה ואיילון אלמוג. 

המחצית השנייה נפתחה בדומה לסיום של האחרונה עם שליטה מוחלטת של מכבי בכדור אבל בלי כמעט מצבי הבקעה. בדקה ה-61 מתן חוזז נכנס במקומו של יונתן כהן. דקה לאחר מכן השתלט דור פרץ על כדור הרוח והיה הראשון שבעט לעבר שערה של בני יהודה אך לא מדוייק.

בדקה ה-65 פריצה של חוזז מצד ימין נעצר על ידי אבישי כהן ברחבה. תחילה השופט קבע שהיה נבדל, אך לאחר מכן קיבל איתות מהואר. בתום צפייה בהילוך החוזר קבע כי לא הייתה עבירה.

בדקה ה-77 ואן לוון ערך חילוף עם אוריינטציה התקפית כשהכניס את דן ביטון במקומו של עדן קארצב. בדקה ה-86 טל בן חיים הגיע להזדמנות נהדרת אחרי כדור עומק שהכניס לו מתן חוזז. בן חיים התמקם ברחבה ובעט מזווית קשה אבל ניראון היה במקום להדוף לקרן.

בתוספת הזמן מכבי זכתה לכדור חופשי מ-16 מטרים אבל דן ביטון ניסה למצוא את הפינה הקרובה והכדור חמק מהקורה.