כמה טוב שחזרתם. צפו: 1:3 למכבי על נתניה


הכדורגל הישראלי ומכבי תל אביב חזרו אחרי שבועיים של עצירה בעקבות הסגר והמגבלות במאבק בקורונה. 4 ימים לפני המפגש עם המוליכה, מכבי חיפה, שחקניו של ואן לוון רשמו ניצחון חשוב 1:3 על מכבי נתניה בנתניה. יונתן כהן, דור פרץ וגררו כבשו למכבי. פרייטר צימק. הפער בצמרת ערב משחק העונה: 8 נקודות.

הרכב פותח

ואן לוון נאלץ להסתדר ללא פשיץ' שנפצע. בזמן שטיבי פתח על הספסל, פיבן וייני פתחו בחלק האחרוי לצידו של סבוריט והרננדס. ג'ראלדש, ששב ללבוש את המדים הצהובים, חיכה להזדמנות שלו על הספסל. קארצב, פרץ וגולסה פתחו בקישור. כהן, בן חיים ושכטר פתחו בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה בכדור מפתיחת המשחק אבל רק בדקה ה-17 רשמה הזדמנות רצינית ראשונה אחרי שפיבן הכניס רוחב מצד ימין ויונתן כהן פספס את הכדור והזדמנות לעלות את מכבי ליתרון.

בדקה ה-24 הלחץ הניב את היתרון של הצהובים. בן חיים הכניס כדור מצד שמאל. שכטר הוריד עם החזה וכהן המשיך בבעיטה חדה לפינה ופנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-38 דניאל טננבאום רשם בישול ראשון העונה. השוער של הצהובים יצא מהרחבה להשתלט על כדור. הרים את ראשו מומצא בכדור עומק נהדר את דור פרץ. האחרון המשיך בנגיעה מעל לדני עמוס וכבש. 0:2 למכבי!

דקה אחת חלפה וגולסה כמעט ושילש את התוצאה. אחרי שהמשיך כדור רחבה מ-16 מטרים לקורה של עמוס שהצילה את נתניה מספיגה נוספת בתוך דקה.

מחצית שנייה

5 דקות מפתיחת המחצית השנייה, יונתן כהן מתח את שריר הארבע ראשי והוחלף בגררו. בדקה ה-56 בן חיים הדביק כדור לקורה של עמוס אחרי שבעט בסיבוב מ-16 מטרים.

בדקה ה-63 ערך ואן לוון שני שינויים נוספים כשהכניס את אילון אלמוג ודן ביטון על חשבונם של איל גולסה וטל בן חיים. 6 דקות לאחר מכן שני המחליפים כמעט והובילו לשער השלישי. אילון אלמוג הכניס כדור עומק נהדר לביטון שמתוך הרחבה סחט הצלה של עמוס.

בדקה ה-74 מתן חוזז ואופיר דוידזאדה הצטרפו למשחק במקומם של איתי שכטר ואנריק סבוריט.

בדקה ה-79 התקפה מושלמת שכללה את כל המחליפים, איילון אלמוג בעומק נהדר לחוזז שהמשיך בנגיעה לגררו. האחרון כבש מקרוב ונעץ את השלישי בשער של עמוס. 0:3 למכבי!

בדקה ה-81 קארצב איבד כדור סמוך לרחבה של טננבאום. פרייטר ניצל את זה וצימק בבעיטה מ-16 מטרים. 1:3 למכבי!

טננבאום מנע בדקה ה87 שער מאז'ובל אחרי שהדף כדור שבעט מזווית קשה לקרן.