לא עוצרים. צפו: 0:1 למכבי על ב"ש בטרנר


מכבי תל אביב רשמה הערב (ב') ניצחון שני ברציפות ושוב על יריבה מהצמרת הפעם 0:1 על הפועל ב"ש באצטדיון טרנר. מכבי נראתה טוב יותר ושלטה במשחק ללא עוררין אבל הסתפקה בשער אחד של טל בן חיים (40) אחרי בישול נוסף של מתן חוזז.הפער מחיפה נותר 5 נקודות. בשבת: מכבי תארח את בני סכנין אחרי השינוי בלוח המשחקים שפורסם היום.

עוד באתר:

הרכב פותח:

אנדרה ג'ראלדש ערך בכורה בהרכב הפותח שפתח לצידם של טיבי' ששב להרכב' סcוריט והרננדס. דן גלזר ודור פרץ שבו לקישור לצידו של איל גולסה. חוזז, שהיה מהמצטיינים בניצחון על מכבי חיפה המשיך לקבל קרדיט לצידם של איתי שכטר וטל בן חיים.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה מפתיחת המחצית הראשונה ורשמה מספר מצבים של דור פרץ ואייל גולסה. בדקה ה-19 חוזז היה קרוב לכבוש את הראשון כשכדור חופשי שלו מ-17 מטרים מצא את לויטה דרוך.

ניסיונות נוספים של גולסה ובן חיים לא מצאו את המסגרת עד הדקה ה-40. טננבאום שלח את חוזז בקו שמאל. האחרון חלף על המגן שלו והעביר רוחב, שכטר השאיר לבן חיים שבעט מהפינה הימנית של הרחבה לפינה השמאלית של לויטה ופנימה. 0:1 למכבי!

השער של בן חיים גם נעל את תוצאת המחצית הראשונה כשמכבי ירדה ביתרון 0:1 להפסקה.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. דור פרץ פתח טוב את המחצית השנייה והיה הראשון לסכן את שערו של לויטה פעמיים גם בבעיט המחוץ לרחבה וגם בפריצה לרחבה שכדור רוחב שמצא את חוזז לא מוכן.

אחרי דקות של דומיננטיות של מכבי אך חוסר דיוק ברגל המסיימת, ערך ואן לוון שלושה חילופים: איילון אלמוג, אלכסנדר פשיץ' ואבי ריקן נכנסו על חשבונם של איתי שכטר, טל בן חיים ודן גלזר.

החילופים שערך ואן לוון הוסיפו מחץ להתקפת הצהובים, כשריקן ופשיץ' כמעט ומצאו את המסגרת בתוך דקה. מכבי המשיכה ללחוץ במטרה למצוא את השני אבל שוב חוסר דיוק במסירה האחרונה מנע זאת. 

בדקה ה-87 שרן ייני החליף את אייל גולסה. חוזז יכול היה להכפיל את התוצאה וגמור את המשחק בדקה ה-93 אבל לויטה הדף את הכדור שבעט לקרן. בתוך תוספת הזמן ערכה מכבי את החילוף הכפול האחרון שלה במשחק: ניק בלקמן נכנס במקום חוזז, אך לא שינה את התוצאה.