בדקה ה-95: מכבי ניצחה 0:1 את סכנין. צפו


ניצחון של אופי. מכבי תל אביב גברה הערב 0:1 על בני סכנין משער של דור פרץ בדקה ה-95 אחרי שליטה מוחלטת של הצהובים במגרש.

פרי גיים

אחרי הניצחונות על מכבי חיפה והפועל ב"ש, מכבי תל אביב אירחה הערב (שבת) את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

המאמן פטריק ואן לוון ערך מספר שינויים בהרכב, כאשר אופיר דוידזאדה, אבי ריקן, אילון אלמוג ואלכסנדר פשיץ' קיבלו את המקום ב-11. אנריק סבוריט ואייל גולסה נותרו מחוץ לסגל, כאשר איתי שכטר וטל בן חיים פתחו הפעם על הספסל. 

מהעבר השני, בני סכנין כשהיא מדורגת במקום ה-11 ולאחר הפסד להפועל חדרה במחזור האחרון. מאמנה ניסו אביטן הציב בחלק הקדמי את נייג'ל האסלביינק ואוסמה חלאיילה, אך נאלץ להסתדר ללא בירם כיאל שנשאר מחוץ לסגל.  

מחצית ראשונה

סכנין פתחה את המשחק עם לחץ גבוה על שערה של מכבי אבל בלי להגיע למצבים. כבר כעבור 5 דקות המגמה השתנתה ומכבי החלה להשתלט על מרכז המגרש וקצב המשחק. עם זאת רק אחרי 38 דקות רשמו הצהובים את הבעיטה הראשונה אל עבר שערו של קנדיל, כשאיתן טיבי ניסה את כוחו מ-28 מטרים, אל הכדור חמק מעל המשקוף.

המשחק לא התפתח לרמה גבוהה ושתי הקבוצות התקשו ליצר מצבי הבקעה. בסיום המחצית הראשונה ירדו להפסדה ב-0:0.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם לחץ על שערה של סכנין. למרות הלחץ של הצהובים דווקא סכנין כמעט ומצא את שער היתרון. חלאיילה פרץ לרחבה מצד שמאל ומצא את טננבאום מוכן לבעיטה שלו מתוך הרחבה.

בדקה ה-63 מכבי רשמה בעיטה ראשונה אל עבר שערו של קנדיל כשאבי ריקן פרץ מימין לאמצע ובעט סמוך לקורה של סכנין. בדקה ה-67 ערכה מכבי חילוף כפול: שרן ייני וטל בן חיים נכנסו במקום אילון אלמוג ודן גלזר. בהמשך הצטרף למשחק גם דן ביטון במקומו של אבי ריקן.

בדקה ה-74 רשם פשיץ' החמצה אדירה אחרי טעות בהגנת סכנין. החלוץ הסרבי השתלט על הכדור ומ-6 מטרים בעט חלש על קנדיל. בדקה ה-82 איתי שכטר נכנס על חשבונו של מתן חוזז. בדקה ה-94 דור פרץ היה קרוב לכבוש את שער הניצחון אחרי כדור שהוריד לו פשיץ' אבל הבעיטה מקרוב עלתה מעל לשער.

בדקה ה-95 התקפה של מכבי מצד ימין הסתיימה בהרמה מדוייקת של שכטר לראשו של פרץ שמ-6 מטרים נגח פנימה. 0:1 ענק למכבי!