לעיניי אוהדים ביציע: 0:2 למכבי על קרית שמונה


700 אוהדים צפו הערב (ש') לראשונה מזה שנה באצטדיון בקרית שמונה בו צפו במכבי תל אביב מנצחת 0:2 את עירוני קריית שמונה ומבטיחה שבוע נוסף בראש הטבלה. דור פרץ (32) בצ'יפ נהדר ומתן חוזז (82) בפנדל, קבעו את תוצאת המשחק ופתחו פער של 4 נקודות על מכבי חיפה, שתפגוש את בני יהודה ביום ראשון במשחק שינעל את המחזור ה-25.

הרכב פותח

ואן לוון המשיך לתת קרדיט למרבית ההרכב שניצח את בית"ר ירושלים. בחולייה האחורית ערך המאמן ההולנדי שינוי אחד, כשדוידזאדה פתח במקומו של סבוריט. דן ביטון שב להרכב לצידם של חוזז ושכטר.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם שליטה של הצהובים בכדור אבל הגנה צפופה ולחץ במרכז המגרש של קריית שמונה סיכל ניסיונות של הצהובים למצוא את השער הראשון כבר בפתיחת המשחק. ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של שרן ייני שהמשיך מהאוויר כדור שהרים דוידזאדה משמאל, אבל ברטוקס היה במקום.

מכבי המשיכה בניסיונות למצוא את השער הראשון עם כדורים שמוכנסים מהאגפים כשהכי קרוב לכך היה שכטר אחרי כדור שהגביה מימין דן ביטון, אבל הנגיחה של החלוץ חלפה סנטימטרים מהקורה. 

מן העבר השני, לוסיו היה הראשון לנסות את מזלו מול טננבאום שנאלץ למתוח איבריו לבעיטה מ-16 מטרים. גם דו רפרץ היה קרוב לכבוש בבעיטה נהדרץ מ-17 מטרים אבל ברטקוס בפתיחה נהדרת מנע גם את ההזדמנות הזו.

אחרי לא מעט ניסיונות מהאגפים בדקה ה-31 מכבי רשמה מהלך ראשון של חדירה מהאמצע. גולסה הכניס כדור עומק לדור פרץ, שמול ברטוקס הקפיץ באלגנטיות מעל השוער ופנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-35 הופמייסטר הותיר את קריית שמונה ב-10 שחקנים. הקשר ספג כרטיס צהוב שני אחרי עבירה על שרן ייני במרכז המגרש. רגע לפני השריקה למחצית מתן חוזז כמעט וכבש את השני אחרי הרמת כדור של ביטון מימין ונגיחה שחלפה סמוך לקורה של ברטוקס.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה כמו שהראשונה הסתיימה עם לחץ של הצהובים על שערה של קרית שמונה. חוזז, שרשם הזמדנות עם סיום המחצית הראשונה היה גם הראשון שניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור חמק סמוך למשקוף. 

מיד אחרי ניסיון בדקה ה-61 של אנסה בנגיחה להפתיע את טננבאום, ערך ואן לוון חילוף משולש. דן ביטון, אייל גולסה ושרן ייני פינו את מקומם לטובת איילון אלמוג, אבי ריקן ושחר פיבן. אלמוג רשם הזדמנות ראשונה 2 דקות אחרי שנכנס כשבעט בסיבוב לשער של ק"ש אבל ברטוקס היה במקום.

בדקה ה-71 רשם חוזז החמצה ענקית להכפיל את היתרון אחרי התקפה נהדרת של הצהובים וכדור שהגיע אליו מימין. חוזז השתלט על הכדור וחופשי מ-7 מטרים בעט מעל למשקוף.

בלקמן נכנס גם הוא למשחק על חשבונו של איתי שכטר בדקה ה-75. בדקה ה-80 חוזז התרומם לכדור שהוגבה מימין ונדחף. נאאל עודה פסק על הנקודה הלבנה וחוזז השלים את המשימה וכבש. 0:2 למכבי!

חוזז כמעט וכבש את השני שלו במשחק אחרי שפרץ בשמאל אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה נעצרה של ברטקוס. בלטקסה נכנס גם האו למשחק בדקות האחרונות אחרי שהחליף את אופיר דוידזאדה.

אילון אלמוג כמעט וקבע את תוצאת המשחק עם שער נהדר בבעיטה לחיבורים אבל ברטקוס שוב היה במקום והותיר את התוצאה 0:2 בסיום המשחק.