צפו: צמד ענק לגררו, 1:3 למכבי על פ"ת


מכבי תל אביב שמרה שבוע נוסף על המקום הראון בטבלה אחרי דרמה גדולה בבלומפילד וניצחון 1:2 על מכבי פתח תקווה. הצהובים עלו ליתרון משער של פשיץ' (31) אבל עבדה איזן זמנית (67). ואז הגיעה הדקה ה-83. בסיומה של התקפה נהדרת גרוו הדביק כדור לחיבורי הקורות של ינקו והחזיר את היתרון לצהובים. בדקה האחרונה גררו השלים צמד אחרי שבמתפרצת רץ 60 מטר עם הכדור ומול ינקו דייק לפינה וקבע את תוצאת המשחק.

הרכב פותח:

ואן לוון ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק נגד מכבי חיפה. בחלוייה האחורית פתח מאור קנדיל לצידם של טיבי, הרננדז וסבוריט. דור פרץ המשיך לקבל קרדיט בקישור כשפתח יחד עם ריקן וייני. אלכסנדר פשיץ' שב להרכב אחרי תקופה היעדרות ארוכה ופתח יחד עם גררו ובן חיים.

מחצית ראשונה:

המשחק נפתח בשליטה של מכבי אך ללא מצבים מסוכנים עד לדקה ה-22 אז פשיץ' העמיד לראשונה את שערו של ינקו בסכנה אחרי שנגח כדור חוץ של הרננדז לידיו של השוער. עוד לפני כן פשיץ' כבש בנגיחה אך מעמדת נבדל.

מכבי המשיכה להיות דומיננטית והלחץ שלה הניב פרי בדקה ה-32. בעיטה של גררו נהדפה על ידי ינקו ישר לרגליו של פשיץ' שמקרוב כבש. 0:1 למכבי!

בדקה ה-38 מכבי הייתה קרובה לכבוש את השני אחרי פריצה נהדרת של גררו מימין, אבל דור פרץ בנגיחה וריקן בבעיטה לא הצליחו לכבוש. בסיומה של המחצית הראשונה הצהובים ירדו ביתרון 0:1 משערו של פשיץ'.

מחצית שנייה:

עם פתיחת המחצית השנייה ערכה מכבי חילוף ראשון כשטל בן חיים פינה את מקומו לטובת איילון אלמוג. 3 דקות בתוך המחצית פשיץ' היה קרוב לכבוש את השני שלו אחרי שכבר חלף על פניו של ינקו אבל הכדור שגלגל לשערה של פ"ת חלף סמוך לקורה.

בדקה ה-57 נכנס למשחק שחר פיבן על חשבונו של שרן ייני. פשיץ' המשך להגיע למצבים אבל לא לנצל אותם כשבדקה ה-61 יכול היה לסיים מהלך נהדר בשער אך הבעיטה שלו הייתה חלשה ונעצרה אצל ינקו.

בדקה ה-67 מכבי פתח תקווה באחת מההתקפות הבודדות שלה מצליחה לאזן. פרייר קיבל כדור ברחבה ובעט, טננבאום הדף אבל עבדה כבש. למרות שריקה לנבדל של פרייר התערבות ה-VAR קבעה שהיה שער. 1:1.

בדקה ה-82 נכנס למשחק מתן חוזז על חשבונו של אבי ריקן בניסיון למצוא את שער הניצחון. כעבור 2 דקות מכבי החזירה את היתרון. התקפה של הצהובים מצד ימין הסתיימה בהגבהה של קנדיל לרחבה, שכטר הוריד עם הראש לגרוו. האחרון עצר ורגל ימין בעט באלגנטיות אל חיבורי הקורות לש ינקו. 1:2 למכבי!

בדקה ה-95, אחרי שפ"ת שלחה את כל שחקניה למחצית המגרש של הצהובים, מכבי יצאה למתפרצת כשגררו רץ 60 מטר לבד עד לינקו ומתוך הרחבה קבע את תוצאת המשחק. 1:3 למכבי!