פתיחה סוערת: מכבי בפסגה עם 1:2 על ב"ש


פרי גיים

המאמן פטריק ואן לוון בחר לאפשר לאיתן טיבי מנוחה ופתח בחולייה האחורית עם אנדרה ג'ראלדש, מתן בלטקסה, לואיס הרננדס, ואנריק סבוריט. עדן קארצב שב לקישור אחרי שהחלים מהפציעה ברגלו ופתח לצידם של שרן ייני ודור פרץ. השלישייה ההתקפי כללה את טל בן חיים אילון אלמוג וניק בלקמן.

עוד לפני שריקת הפתיחה קיימה מכבי טקס לזכרו של יו"ר המועדון בין השנים 1987-1992, דני לאופר ז"ל, שנפטר בגיל 75.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-5 עדן קארצב רשם החמצה גדולה אחרי התקפה מהירה של מכבי מצד שמאל שהסתיימה ברוחב לקארצב שמתוך הרחבה בעט מחוץ למסגרת. מכבי המשיכה לחפש את השער הראשון בשליש הראשון של המשחק עם דור פרץ שניסה את כוחו פעמיים בבעיטות מחוץ לרחבה, אך מצא את לויטה מוכן.

בדקה ה-42, רגע לפני השריקה למחצית, מכבי השיגה את השער המיוחל אחרי הרמה נהדרת של אלמוג מצד שמאל. בלקמן התמקם מצויין ונגח פנימה. 0:1 למכבי!

בן חיים כמעט והכפיל את התוצאה אבל הכדור שבעט מתוך הרחבה עלה מעל לשער. 

מחצית שנייה

מכבי ערכה שני שינויים בהרכב עם פתיחת המחצית השנייה. מתן חוזז ואבי ריקן נכנסו על חשבונם של איילון אלמוג ועדן קארצב. דור פרץ בניסיון שלישי, הפעם מתוך החרבה, היה קרוב לכבוש בדקה ה-50 את השני אחרי הגבהה של בן חיים בכדור חופשי מצד שמאל.

אחרי דקות בהן ב"ש ניסתה למצוא את שער השיוויון, מכבי יצאה למתפרצת קטלנית שהסתיימה בשער של בלקמן אחרי ניסיון של בן חיים שנהדף על ידי לויטה. 0:2 למכבי!

לויטה המשיך בתצוגת תכלית בשער ב"ש אחרי שהדף כדור נהדר מנגיחה של שרן ייני ומנע מהצהובים לכבוש את השלישי. בדקה ה-71 שגיב יחזקאל צימק את התוצאה אחרי שבעט מקרוב כדור שהדף טננבאום. 1:2 למכבי.

פיבן ודן ביטון נכנסו במקום בן חיים ושרן ייני. בהמשך גם שכטר נכנס במקומו של ניק בלקמן ובכך השלים את מכסת החילופים של מכבי.