קונפרנס ליג: 0:1 ללאסק על מכבי


מכבי תל אביב רשמה הערב הפסד ראשון העונה בשלב הבתים בקונפרנס ליג אחרי שנוצחה 1:0 על ידי לאסק משער של הורבאט בדקה ה-89. הצהובים היו עדיפים במרבית דקות המשחק, אך לא ניצלו מצבים קורצים מול השוער האוסטרי, שלאגר. בכך מכבי איבדה סיכויים לסיים ראשונה בבית ובלי קשר למשחק במחזור האחרון נגד אלאשקרט מכבי תשחק בשלב 32 האחרונות.

הרכב פותח

מכבי פתחה עם קו הגנה שכלל את אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, שחר פיבן ואנריק סבוריט. בקישור פתח שרן ייני במקומו של דן גלזר, אייל גולסה וגבי קניקובסקי. בשלישייה ההתקפית פתחו ברנדלי קובאס, מתן חוזז וסטיפה פריצה.

מחצית ראשונה

מכבי הייתה בשליטה מוחלטת במגרש מתחילת המשחק ובדקה ה-15 רשמה הזדמנות נהדרת בסיומה של התקפה עם כדור רוחב של ג'ראלדש שהיה רחוק סנטימטרים מרגלו של פריצה.

בדקה ה-30 מכבי רשמה את אחת ההזדמנויות הגדולות שלה במחצית עד כה. גולסה השחיל לשלושה שחקנים של לאסק את הכדור בין הרגליים ומסר לג'ראלדש שבאחד על אחד בעט לידיים של השוער. 2 דקות לאחר מכן חוזז כמעט ומצא את פריצה בכדור גובה אבל שוער לאסק הקדים אותו.

חוזז כמעט והפתיע את שלאגר בפריצה מצד שמאל ובעיט לפינה הקרובה אבל האוסטרי היה במקום והדף לקרן אותה פיבן כמעט ותרגם ליתרון אך הכדור שנגח פגש את המשקוף.

רגע לפני המחצית שוב אחד על אחד הפעם של פריצה מול שלאגר ושוב ידו של האוסטרי הייתה על העליונה. מנגד דניאל פרץ, באיבוד כדור לא אופייני, ניצל מספיגת שער אחרי שהכדור שבעט בולר חמק מהקורה.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית בדיוק כמו שסיימה את הראשונה עם לחץ על שערה של לאסק והראשון לסכן את השער של שלאגר היה חוזז, אך הבעיטה שלו נעצרה אצל האוסטרי.

מן העבר השני, דניאל פרץ רשם הצלה נהדרת מבעיטה של נקאמורה לפינה הימנית. יצחקי ביצע שני חילופים אחרי 69 דקות, כשהכניס את דוידזאדה ואוסאמה חלאילה במקומם של פריצה וחוזז. בדקה ה-80 נכנס גם גררו למשחק על חשבונו של קובאס.

בדקה ה-84 ערך יצחקי את החילוף האחרון של מכבי. עדן שמיר נכנס על חשבונו של איל גולסה. בדקה ה-89, אחרי דקות בהן לאסק לחצה את שערה של מכבי הורבאט השתלט על כדור עומק ומ-10 מטרים בעט פנימה. 0:1 ללאסק.