מכבי ׳שחר׳ גברה 0:1 על הפועל ב״ש


מכבי ׳שחר׳ פוגשת כעת את היריבה מבאר שבע במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש עם מאזן של 8 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-12 בטבלה, עם 3 ניצחונות, תוצאת תיקו ו-6 הפסדים. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע שינוי יחיד בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. קרלוס ריברה פתח באגף הימני במקומו של אורי הלוי.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, שון עדרי (עומרי ג׳רפי, 60), אדיר קורדובה, רוי רביבו, רוי נאוי, קרלוס ריברה (עומר פרוכטמן, 76׳), בר לין, אוסקר גלוך (יונתן פז, 83׳), אוראל באייה (אביב פלס, 60׳) ויקיר זילברמן (אורי הלוי, 46׳).

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה שקולה יחסית. שתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער. בדקה ה-17 הגיע האיום הממשי הראשון של המשחק והוא היה שייך לבאר שבע. כדור קרן הגיע אל ראשו של נועם שחר שנגח אל המשקוף, לאחר מכן הכדור הגיע אל אמיר גנאח שבעט מסף הרחבה החוצה.

בדקה ה-24 קשר מכבי, בר לין, הצליח להשתחרר מהשמירה ולשחרר בעיטה מ-18 מטרים שנקלטה אצל שוער באר שבע, ירין כהן.

דקה ה-32 ב״ש יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה מתוך הרחבה של רום אליגון, הכדור הלך מעל השער. שלוש דקות לאחר מכן שוב ב״ש יצאה להתקפה, אליגון פרץ קדימה חלף על פני תומר אלון מצד שמאל ובעט אל השער, שון עדרי הגיע אל הכדור והרחיק לקרן.

בדקה ה-42 רוי נאוי מצא את אוסקר גלוך מחוץ לרחבה. הקשר חלף על פני שחקן ובעט בעיטה אלכסונית שהלכה החוצה. רגע לפני הירידה למחצית נאוי שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור באר שבע. בדקה ה-47 אריאל אלמלם חתך מהאגף השמאלי אל המרכז ושחרר בעיטה מסוכנת שנהדפה על ידי תומר.

בדקה ה-69 אורי הלוי, שנכנס כמחליף, בעט מתוך הרחבה כדור שהלך מחוץ למסגרת. בדקה ה-70 גם באר שבע איימה על השער. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל אריאל אלמלם שבעט כדור שטוח מחוץ למסגרת.

בדקה ה-72 רוי נאוי הכניס צ׳יפ אל תוך הרחבה, הגנת באר שבע הרחיקה אל אוסקר גלוך שחלף על פני שחקן הגנה והצליח להכניע את שוער באר שבע.

בדקה ה-82 רוי נאוי ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך מחוץ למסגרת. חמש דקות לאחר מכן אליגון בעט מחוץ לרחבה לזכות באר שבע, אלון ירד טוב וקלט את הכדור.

בתוספת הזמן עילאי תומר הכניס כדור רוחב חד אל הרחבה, שוער באר שבע הדף ועומר פרוכטמן בעט מקרוב את הריבואנד אל השער אך שוב שוער באר שבע הדף לקרן. בסיום התוצאה נשארה 0:1 לזכות מכבי.