מכבי ובני סכנין נפרדו ב-1:1


מכבי תל אביב פתחה את הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך במפגש עם בני סכנין שהסתיים בתיקו 1:1. בניגוד למהלך המשחק דווקא סכנין עלתה ליתרון בדקה ה-12 משערו של אנטה פוליץ'. מכבי חזרה למשחק בדקה ה-23 משער של מתן בלטקסה אבל התקשתה להפוך את התוצאה.

הרכב פותח

מכבי תל אביב ערכה מספר שינויים בהרכב מזה שניצח את מרמורק בגביע. מתן בלטקה המשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן שמאלי, כשמן העבר השני שב להרכב אנדרה ג'ראלדש. את חוליית ההגנה השלימו עידן נחמיאס ולואיס הרננדס.

עדן שמיר גבי קניקובסקי המשיכו בקישור לצידו של איל גולסה. מתן חוזז פתח בצד שמאל של החלק ההתקפי יחד עם ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה.

מחצית ראשונה

אחרי פתיחה שקולה במשחק עם ניסיונות של שתי הקבוצות להגיע למצבים דווקא סכנין עלתה ליתרון בדדקה ה-10 משער של אנטה פוליץ' בנגיחה ברחבה. אמנם שמואלביץ' פסק לנבדל אבל התערבות ה-VAR קבע כי השער חוקי. 0:1 לסכנין.

בדקה ה-22 מתן חוזז כמעט ומצא את שער השיוויון אחרי שבעט מהאוויר כדור מצד שמאל לפינה הימנית של עמוס, אבל השוער של סכנין הצליח להדוף לקרן ברגע האחרון. אחרי כדור קרן מימין שהצליח להדוף עמוס, הצהובים כו לקרן נוספת משמאל שהפעם תורגמה לשער בנגיחה של בלטקסה. מכבי מאזנת ל-1:1!

מכבי המשיכה לתקוף ולחפש את המהפך והייתה קרובה לזה עם פריצה של חוזז משמאל שהסתיימה בבעיטה סמוך לקורת שערו של עמוס. בדקה ה-44 סכנין נותרה ב-10 שחקנים אחרי פגיעה של ברשצקי מאחור בקניקובסקי. שמואלביץ' לא היסס ושלף את הכרטיס האדום.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. מכבי פתחה את המחצית עם לחץ על שערו של עמוס וניסיונות בעיטה של קניקובסקי וגולסה מצאו את השוער מוכן.

בדקה ה-61 קרסטאיץ' ערך את החילוף הראשון של הצהובים במשחק כשהכניס את טל בן חיים במקום ברנדלי קובאס. חוזז הוזז לשחק בצד ימין ובן חיים נשאר בשמאל.

בדקה ה-73, אחרי כמעט 8 דקות שהמשחק לא שוחק, ערך קרסטאיץ' חילוף משולש: גלזר נכנס במקומו של שמיר, אלמוג במקומו של גולסה וגררו במקומו של חוזז. בהמשך הכניס קרסטאיץ' את חלאילה במקומו של פריצה.

חלאילה כמעט וכבש בהזדמנות הראשונה שלו אחרי שבעיטה שלו בסיבוב ברחבה חמקה מהקורה. שמואלביץ' הוסיף למשחק 10 דקות אבל זה לא עזר לצהובים להפוך את התוצאה. בדקה ה-95 חלאילה ספג כרטיס צהוב שני והותיר את הצהובים ב-10 שחקנים.