מכבי סיימה ב-2:2 עם נתניה


פרי גיים

אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים, מכבי תל אביב חזרה היום (שבת) לאיצטדיון בלומפילד ואירחה את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

המאמן מלאדן קרסטאיץ' בחר לבצע מספר שינויים בהרכב כאשר עדן שמיר חזר מהשעיה למרכז הקישור ואילו טל בן חיים ואדוארדו גררו קיבלו הפעם קרדיט בחלק ההתקפי לצידו של אוסאמה חלאילה. 

עוד לפני פתיחת המשחק מכבי ציינה בטקס 20 שנים להתמוטטות של שחקן הקבוצה לשעבר מני לוי. הטקס נערך בדיוק 12 דקות לפני שריקת הפתיחה, כמספר החולצה איתה שיחק לוי, ואלפי האוהדים ביציע כיבדו אותו במחיאות כפיים מרגשות.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-3 רשמה מכבי הזדמנות ראשונה עם בעיטה של קניקובסקי מ-17 מטרים, אך דני עמוס היה במקום. מן העבר השני, דניאל פרץ עצר באחד על אחד את זלאטאנוביץ' שניצל פירצה בהגנה.

בדקה ה-16 מכבי נתניה עלתה ליתרון אחרי שכדור רוחב ברחבה הגיע לרגליו של אביב אברהם שמקורב בעט פנימה. 0:1 לנתניה.

בדקה ה-26 דוידזאדה הוביל את ההתקפה ומצא את גררו, החלוץ שלח את גבי שירה מ-15 מטרים פנימה. מכבי מאזנת ל-1:1!.

הצהובים המשיכו לחפש את השער השני, וניסיונות של בן חיים וקניקובסקי נעצרו אצל עמוס. רגע לפני השריקה למחצית הצהובים ניצלו טעות במסירה של עמוס וגררו כבש מקרוב. 1:2 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי לא ערכה שינויים בהרכב. 3 דקות פתיחת המחצית השנייה נתניה חזרה למשחק אחרי שכדור קרן מימין פגע בדוידזאדה וחדר פנימה. 2:2.

בדקה ה-55 ערך קרסטאיץ' את שני החילופים הראשונים של הצהובים במשחק. דם גלזר וברנדלי קובסא נכנסו על חשבונם של דן ביטון ואוסמה חלאילה. בהמשך נכנס גם אילון אלמוג במקומו של טל בן חיים.

מכבי התקשתה למצוא את הפירצה בהגנה של נתניה וקרסטאיץ' ערך עוד שני חילופים כשאיל גולסה ואבי ריקן נכנסו במקומם של עדן שמיר ואדוארדו גררו. עד סיום המשחק שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים נוספים ובסיום נפרדו בחלוקת נקודות.