1:3 לב"ש על מכבי בחצי גמר גביע המדינה


פרי גיים

מכבי תל אביב המשיכה הערב (רביעי) במסע להגנה על תואר גביע המדינה, כשפגשה את הפועל באר שבע בחצי הגמר שנערך באצטדיון בלומפילד.

הצהובים, שרק ביום ראשון הפסידו לקבוצה מבירת הנגב, עלו בהרכב שונה מזה שפתח במשחק הליגה. השינוי הראשון חל בעמדת השוער, כשדניאל טננבאום ושיחק לצד, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה ושחר פיבן. דן גלזר שב לקישור יחד עם גבי קניקובסקי, אבי ריקן ואוסקר גלוך. סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' פתחו בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

אחרי 7 דקות של שליטה של מכבי בכדור התקפה של הצהובים ממרכז המגרש הסתיימה בכדור שנהדף לרגליו של יובאנוביץ' שמ-15 מטרים אלכסונית משערו של גלזר בעט לפינה הימנית פנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-11 גלוך יכול היה להכפיל את התוצאה אחרי התקפה מהירה של הצהובים מימין שהסתיימה ברוחב לחלוץ הצעיר, אך הבעיטה שלו לא הייתה מדוייקת. בדקה ה-26, אחרי התקפת ב"ש שהתנהלה מצד שמאל והגבהה לימין בריירו נגח מ-5 מטרים את שער השיוויון של ב"ש. 1:1.

בדקה ה-40 כדור קרן של מכבי מצד שמאל התפתח למתפרצת מן העבר השני של יוג'ין אנסה שהצליח לעבור את קניקובסקי שנותר אחרון ולא נכשל מול טננבאום. 1:2 לב"ש. 

רגע לפני המחצית יובאנוביץ' כמעט ואיזן את התוצאה אחרי שנגיחה של ויטור פגעה בראשו אך גלזר היה במקום. בסיום המחצית הראשונה ירדה מכבי בפיגור של שער.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב של שתי הקבוצות. בדקה ה-52 רשם גלוך את הבעיטה הראשונה לעבר שערו של גלזר אבל השוער של ב"ש היה במקום.

בדקה ה-62 מכבי ערכה חילוף משולש: אופיר דוידזאדה, ברנדלי קובאס ודן ביטון נכנסו על חשבונם של בלטקסה, ריקן וקניקובסקי. 

כעבור שתי דקות, התקפה של הפועל ב"ש, שוב מצד שמאל, הסתיימה בהגבהה לרחבת הצהובים ונגיחה של רותם חטואל לפינה הימנית של טננבאום ופנימה. 1:3 לב"ש.

בדקה ה72 גם איל גולסה נכנס למשחק במקומו של אוסקר גלוך. בדקה ה-81 ערכה מכבי חילוף נוסף, כשמתן חוזז נכנס על חשבונו של שחר פיבן בניסיון ללחוץ ולחזור למשחק.