מכבי ׳שחר׳ סיימה את העונה עם 1:2 על בני יהודה


מכבי ׳שחר׳ פגשה את בני יהודה במסגרת המחזור ה-34 והאחרון של ליגת העל לנוער. בסיבוב הקודם במשחק שנערך באצטדיון השכונה הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. לקראת המשחק מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים ממשחק הליגה האחרון. אלירן גומלסקי פתח בשער, רוי רביבו חזר אל חוליית ההגנה ועמית צור חזר אל ההרכב אחרי פציעה ממושכת.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, רוי רביבו (ארי מרנשטיין 46), עומרי ג׳רפי, רוי נאוי, אורי הלוי (מוחמד אבו עיאש 70), בר לין (אנר אושמנדי 70), עמית צור (אורי עזו 46), עידו מזרחי (יונתן פז 87) ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
ההזדמנות הממשית הראשונה הייתה שייכת לבני יהודה. התקפה מצד שמאל הסתיימה בבעיטה מחוץ לרחבה של גונת׳ן אגיאפונג, הכדור הלך מעט מעל המשקוף והחוצה.

בדקה ה-11 גם הצהובים איימו על השער. עמית צור חדר לרחבה והשאיר בנגיעה אל אורי הלוי, הקיצוני תך למרכז ובעט ברגל שמאל אך אדיר מבשב קלט את הכדור.

בדקה ה-33 הצהובים עלו ליתרון בזכות פנדל מדויק של יקיר זילברמן. המהלך החל בצד ימין כאשר עילאי תומר הרים כדור לרחבה שפגע בידו של מגן בני יהודה, שופט המשחק קבע כי היה מגע ושרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. זילברמן ניגש לבעוט וגם כבש. זה שערו ה-10 של החלוץ בכל המסגרות. 0:1 למכבי.

בדקה ה-36 בני יהודה כמעט ומצאה את השיוויון. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל ראשו של איי סילבה סוקפה שנגח אל השער והכדור הלך סנטימטרים מהמשקוף.

בדקה ה-41 מכבי כמעט והכפילה את התוצאה. הלוי הצליח להתשלט על כדור שהורחק ברחבה, הוא בעט חזק ושטוח לפינה הקרובה של השוער, אך מבשב הצליח להדוף.

בדקה ה-43 זה כמעט נכנס. בר לין הרים כדור מדויק אל הרחבה, זילברמן המשיך בניחה אל המסגרת אך הכדור פגש את הקורה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עםם שער שיוויון של בני יהודה. בדקה ה-51 רוי נאוי החזיר אחורה אל ארי מרנשטיין, הבלם שנכנס במחצית החזיר אל השוער, הכדור היה חלש מדי ויובל פיבן הצליח להגיע ראשון ולגלגל את הכדור אל הרשת. בני יהודה השוותה ל-1:1.

השיוויון החזיק 4 דקות כאשר בדקה ה-55 מכבי החזירה את היתרון. אורי עזו, שנכנס כמחליף במחצית, השתחרר מהמגן ונתן כדור עומק מצוין אל זילברמן שלא התבלבל והכניע את השוער. 1:2 למכבי.

בדקה ה-64 בני יהודה קיבלה כדור חופשי מ-20 מטרים. נהוראי קריב בעט את הכדור שפגע בחומה ויצא לקרן.

בדקה ה-75 עומרי ג׳רפי הרים כדור טוב לרחבה, מוחמד אבו עיאש נגח את הכדור שהלך מחוץ למסגרת. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 למכבי.