שישייה של מכבי: 0:6 לצהובים נגד חדרה. צפו


מכבי תל אביב פגשה הערב (שני) את הפועל חדרה במסגרת המחזור השני בליגת ZERO – ONE, אחרי שאת המחזור הראשון הצהובים סיימו בניצחון מוחץ 0:5 על מכבי בני ריינה.

  • בשבת נפגשים בבלומפילד לחגיגה של כדורגל. מה מצפה לכם? לחצו כאן

אחרי ששיחקו ביום חמישי נגד ניס בפלייאוף הקופנרנס ליג, המאמן  ולאדן איביץ' בחר לערוך מספר שינויים בהרכב שפתח הערב. מאור קנדיל פתח בעמדת המגן הימני לצידם של שחר פיבן, אנריק סבוריט, ניר ביטון ואופיר דוידזאדה. גלזר פתח בקישור לצידו של אוסקר גלוך. בשלישייה ההתקפית פתחו, פארפה גויאגון, יובאנוביץ' וערן זהבי.

למעלה מ-8000 צהובים ליוו את מכבי למשחק החוץ.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של שליטה במשחק אך מעט מצבים, בדקה ה-18, אוסקר גלוך התנהל עם הכדור בצד שמאל, העביר לאמצע לזהבי שעשה עוד צעד אחד ימינה ובעיטה מ-16 מטרים פנימה. 0:1 למכבי!

דקה אחת בלבד חלפה (18') יובאנוביץ' בחטיפת כדור במרכז המגרש הכניס רוחב לאוסקר גרסיה, האחרון השתלט על הכדור ברחבה ובעט פנימה. 0:2 למכבי!

הבליץ של מכבי המשיך ושוב חלפה דקה אחת בלבד (20') שהסתיימה בחטיפת כדור של זהבי, שהעביר לגויאגון. האחרון פרץ לרחבה ובעט לשער, לבקוביץ' הדף לרגליו של גלוך שהמשיך פנימה. צמד ובישול לגלוך. 0:3 למכבי!

הפתיחה המשוגעת של מכבי לא הסתיימה. שוב התקפה של הצהובים הפעם משמאל. סבוריט העביר לגלוך, שהמשיך לזהבי. האחרון על סף הרחבה הכניס עומק נהדר לסבוריט שהחל את המהלך והספרדי מול לבקוביץ' לא התבלבל וכבש. דקה 25 – 0:4 למכבי!

בדקה ה-29 מכבי כמעט וכבשה את החמישי, כששוב ערן זהבי מפטם הפעם את יובאנוביץ' אבל האחרון בעט מ-15 מטרים למשקוף. בדקה ה-32 ערכה מכבי את החילוף הראשון במשחק, כשניר ביטון הוחלף על ידי שרן ייני.

עד סיום המחצית זהבי היה יכול עוד להגדיל את התוצאה ולכבוש אבל הגנת חדרה ניצלה מירידה למחצית בפיגו של חמישה שערים.

מחצית שנייה

לא שינויים בהרכב ועם יתרון של 4 שערים מכבי עלתה למחצת השנייה. אחרי 17 דקות בהן מכבי בעזרת זהבי וקנדיל ניסתה לכבוש א השער הראשון במחצית השנייה, איביץ' בחר לערוך שני שינויים – גבי קניקובסקי ומתן חוזז נכנסו על חשבונם של גויגאון וקנדיל.

דניאל פרץ כמעט ורשם בישול ענק ליובאנוביץ' אחרי שבעיטת שוער שלו הגיעה עד לחלוץ שמול לבקוביץ' בעט סמוך לקורה.

בדקה ה-78 ערך איביץ' את החילוף האחרון במשחק, שאבי ריקן ודור פרץ נכנסו במקומם של אופיר דוידזאדה ודן גלזר.

בדקה ה-82, ריקן שרק נכנס, במתכוון או לא בישל את השער החמישי ליובאנוביץ' אחרי שהאחרון השתלט על בעיטה לא מדוייקת של ריקן ובעט מ-11 מטרים לקורה ופנימה. 0:5 למכבי!

רגע לפני השריקה לסיום, דניאל פרץ הוציא את הצהובים להתקפה. כדור שלו לדור פרץ שהמשיך לקניקובסקי והאחרון הגביהה כדור מדוד לראשו של פרץ ופנימה. שער בכורה לפרץ במכבי. 0:6 למכבי!