מכבי ׳שחר׳ ומכבי חיפה נפרדו בתיקו 2:2 במחזור הפתיחה


מכבי ׳שחר׳ פגשה את מכבי חיפה במסגרת מחזור הפתיחה של עונת 2022/23 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, פותח את עונתו הראשונה כמאמן הראשי של קבוצת הנוער. הוא בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אוראל באייה, אורי הלוי ויקיר זילברמן.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, נג׳ואן ח׳טיב, עומרי ג׳רפי, רוי נאוי, אורי הלוי, יונתן פז, אוראל באייה, בר לין ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
כבר בפתיחת המשחק חיפה הגיעה לחצי הזדמנות. בדקה ה-3 עדן אוטאצי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא בעט כדור שהלך גבוה מעל המסגרת.

שלוש דקות לאחר מכן הצהובים כמעט ועלו ליתרון עם מצב נהדר שנעצר במשקוף השער. ההתקפה החלה מהאגף השמאלי, עומרי ג׳רפי הרים כדור שהגיע אל בר לין, הקשר ביצע הטעיה ובעט כדור חד שפגע במשקוף השער.

בדקה ה-15 זה נכנס! ומכבי עלתה ל-0:1. בר לין נתן כדור עומק נהדר אל אוראל באייה שנשאר לבד באחד על אחד מול שוער חיפה, באייה לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה.

שתי דקות לאחר מכן חיפה השוותה את התוצאה ל-1:1. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל זיו בן שימול שבנגיעה מצא את הרשת.

בדקה ה-22 חיפה איימה פעם נוספת על השער. ענאן חלאילי פרץ מהאגף הימני ובעט כדור לפינה הרחוקה, הכדור פגש את הקורה.

בדקה ה-30 מכבי חיפה כמעט ועלתה ליתרון עם צמד הזדמנויות. בן שימון קיבל את הכדור במרכז הרחבה, הוא בעט אל המסגרת ואדיר קורדובה הציל מהקו, הריבאונד הגיע שוב אל בין שימול שבעט פעם נוספת ושוב קורדובה הציל מהקו.

בדקה ה-41 התקפה מהאגף הימני של הצהובים הסתיימה בבעיטה של יקיר זילברמן אל השער, הכדור הוסט על ידי המגן ושוער חיפה, ניתאי גרייס, קלט.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה יחסית. בדקה ה-54 הצהובים הגיעו למצב טוב מול השער. אור הלוי דהר באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב למרכז הרחבה, באייה הוריד ליונתן פז שבעט בעוצמה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-59 חיפה עלתה ל-1:2. חליאלי פרץ באגף הימני ונתן כדור רוחב למרכז, ספיר רזון המשיך מקרוב פנימה.

בדקה ה-63 מכבי השוותה ל-2:2. שוב בר לין היה אחראי על הבישול, הוא נתן כדור עומק אל יקיר זליברמן שבעט כדור מדויק אל הפינה הרחוקה.

בדקה ה-78 כדור חופשי של הצהובים הורחק על ידי הגנת חיפה, עומרי ג׳רפי הגיע ראשון ובעט את הכדור שהלך מחוץ למסגרת השער. עד לסיום המשחק לא נרשמו מצבי הבקעה מסוכנים עבור שתי הקבוצות והתוצאה נשארה 2:2.