מכבי סיימה ב-0:0 מול אשדוד


פריגיים

מכבי תל אביב הגיעה הערב לאיצטדיון הי"א באשדוד. הצהובים התארחו אצל מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-4 של ליגת ONE ZERO במטרה לשמור על פסגת הטבלה.

המאמן ולדימיר איביץ' נאלץ להסתדר ללא ג'ורג'ה יובאנוביץ' המורחק, כאשר ערן זהבי הוצב כחלוץ בחלק התקפי שכלל גם את גבי קניקובסקי ופארפה גויאגון. גם דור פרץ קיבל הזדמנות בהרכב והוצב במרכז הקישור לצידו של דן גלזר. בחלק האחורי הוצבו פעם נוספת אנדרה ז'ראלדש, אנריק סבוריט, שרן ייני, אופיר דוידזאדה וניר ביטון, שפגש את המועדון בו גדל. דניאל פרץ המשיך לשמור על המקום בין הקורות כאשר התוספת החדשה היתה דריק לוקאסן שנכלל לראשונה בסגל ופתח על הספסל.

מחצית ראשונה

פארפה גויאגון היה האיש הבולט של מכבי בפתיחת המשחק עם לא מעט פעולות טובות בחלק המגרש של אשדוד. בדקה ה-13 דריבל של הקשר הסתיים עם פנדל לזכות מכבי לאחר שהוכשל ברחבה. ערן זהבי לקח את הבעיטה אך החליק מעט במהלך הבעיטה ולרוע מזלו הכדור המשיך מעל המסגרת.

הצהובים המשיכו להיות דומיננטים כאשר מנגד היריבה ניסתה לצאת קדימה בעיקר בעזרת במתפרצות. בדקה ה-24 חילופי מסירות בין ג'ראלדש לקניקובסקי הסתיימו עם בעיטה של האחרון מקצה הרחבה אך הכדור חמק מהצד הלא נכון של העמוד. 5 דקות עברו ושוב קניקובסקי היה האיש המסוכן עם דריבל שהסתיים בבעיטה מתוך הרחבה – לידיים של השוער ג'ראפי.

בדקה ה-38 אשדוד יצאה להתקפה מתפרצת מהירה, כנעאן הצליח להתגבר על לחץ של ביטון וייני והגיע לאחד על אחד מול פרץ, אבל יציאה נהדרת של השוער עצרה אותו ומנעה שער למארחת. רגע לפני זהבי מצא את גויאגון כ-17 מטרים מהשער, האחרון השתחרר וייצר בעיטה שטוחה שנעצרה אצל ג'ראפי. 0:0 במחצית.

מחצית שנייה

אחרי 20 דקות בשליטה של מכבי אך ללא מצבים ליד השערים בדקה ה-65 איביץ' חל לרענן את השורות וביצע חילוף כפול כאשר אוסקר גלוך ומתן חוזז נכנסו במקום דור פרץ ופארפה גויאגון.

מכבי המשיכה להחזיק בכדור אך נתקלה בהגנה מעובה של אשדוד שהתגוננה עם כל השחקנים מאחורי הכדור וצופפה מול ניסיונות המסירה של הצהובים למרכז. בדקה ה-73 גלוך הגיעה להזדמנות לאחר מסירה של ג'ראלדש מימין אבל הכדור שלו הלך מעל המשקוף. 2 דקות לאחר מכן אשדוד יצאה להתקפה די נדירה שהסתיימה עם בעיטה חדה של לוי אבל פרץ שוב היה במקום והדף.

בדקה ה-81 סבוריט יצא קדימה ושיחרר בעיטה טובה מ-20 מטרים, אך ג'ראפי היה במקום. 4 דקות לאחר מכן בריהון הגיע למצב בצד השני אבל פיספס את המסגרת במעט. בדקה ה-87 חוזז הגיע למצב אדיר לאחר רוחב של סבוריט, בעט מתוך הרחבה אבל השוער הצליח להדוף זאת איכשהו למנוע שער. מיד לאחר מכן איביץ' ביצע חילופים נוספים כשגבי וייני הוחלפו בלוקאסן וביטון.

שניות לאחר מכן לוקאסן כבש שער לאחר מצב נייח אבל לאחר בדיקה ב-VAR נפסל הגול בטענה לנבדל. למרות 8 דקות של תוספת הזמן הצהובים לא הצליחו למצוא פירצה בדרך ל-0:0 בסיום ואיבוד נקודות ראשון העונה בליגה.