מכבי ׳שחר׳ גברה 1:2 על הפועל רמת השרון


מכבי ׳שחר׳ פוגשת כעת את הפועל רמת השרון במסגרת המחזור ה-3 של ליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים למפגש אחרי שתי תוצאות תיקו כשמנגד היריבה הגיעה למפגש אחרי תוצאת תיקו והפסד. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. ענבר נידם פתח בעמדת המגן השמאלי ומיכאל מרנשטיין בהגנה.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, נג׳ואן ח׳טיב, אדיר קורדובה, ענבר נידם, רוי נאוי, אורי הלוי, יונתן פז, אוראל באייה ואגם חנון.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות עבור מכבי תל אביב. בדקה ה-4 כדור חופשי שהרים עילאי תומר הגיע אל ראשו של אוראל באיה שנגח אל מרכז הרחבה, רוי נאוי המשיך בנגיעה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-15 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. הרמה של תומר מהאגף השמאלי שוב הגיעה אל באייה, החלוץ נגח אל רוחב הרחבה ואורי הלוי הגיע אל הכדור אך הבעיטה שלו נבלמה מקרוב על ידי שוער רמת השרון.

בדקה ה-27 רמת השרון הגיעה להזדמנות הראשונה שלהם במשחק. בן הדדי קיבל את הכדור בצד בצד ימין של הרחבה, הוא שחרר בעיטה אלכסונית שהלכה מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-33 זה נכנס עבור הצהובים. כדור קרן טוב אל הרחבה הגיע אל ראשו של נאוי שנגח את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

שתי דקות לאחר מכן עילאי תומר קיבל את הכדור בצד ימין, הוא ניסה לבעוט מזווית קשה אך הכדור פגש את הרשת החיצונית.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור האורחים. בדקה ה-48 בן הדדי נשלח בכדור עומק, הוא חתך ימינה וחלף על פני רועי עמדי הבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית. שתי דקות לאחר מכן קשר של רמת השרון, ליעד אליאס שחרר בעיטה מרחוק שחלפה סמוך לחיבורי השער.

בדק ה-53 הצהובים עלו ל-0:2. בעיטה חופשית של אוראל באייה נבלמה אצל החומה, אדיר קורדובה השתלט על הריבאונד ובעט את הכדור אל הקורה ופנימה.

בדקה ה-60 עידו מזרחי נתן כדור רוחב אל הרחבה, אוראל באיה השתלט ובעט את הכדור על השער אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-84 עומרי ג׳רפי, שנכנס כמחליף, נתן כדור רוחב אל הרחבה, באייה הגיע ראשון ובעט בנגיעה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-86 רמת השרון צימקה את התוצאה ל-1:2. הרמה מצד ימין הגיעה אל בן הדדי שנגח את הכדור פנימה.

בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 למכבי ת״א שרושמת את הניצחון הבכורה שלה בליגה.