מכבי ׳שחר׳ נכנעה 3:2 להפועל ב״ש


מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-4 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש אחרי שתי תוצאות תיקו וניצחון כשמנגד היריבה הגיעה למפגש עם אותו מאזן בדיוק. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. עידו מזרחי פתח בכנף ימין, בר לין בקישור ובן יחזקאל בחוד.

לפני שריקת הפתיחה התקיים טקס מיוחד לזכרה של אימם של מיכאל מרנשטיין ממכבי תל אביב וארי מרנשטיין מהפועל ב״ש. השחקנים איבדו את אימם שהלכה לעולמה לאחר מחלה קשה לפני כשבועיים. בטקס שתי הקבוצות לבשו חולצה מיוחדת לזכרה ונערכה דקת דומיה.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין (עלי חטיב 72), נג׳ואן ח׳טיב, ענבר נידם (אורי עזו 72), אדיר קורדובה, עידו מזרחי, רוי נאוי, בר לין (יונתן פז 63), אוראל באייה (אורי הלוי 50) ובן יחזקאל (אגם חנון 50).

מחצית ראשונה
המחשק נפתח באופן דרמטי כאשר הפועל ב״ש כבשה שני שערים מהירים. בדקה ה-3 כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל אופק פרץ שבעט בנגיעה אל הרשת. 0:1 להפועל ב״ש. דקה לאחר מכן המקומיים כבשו את השני. נועם שחר קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא בתקדם מעט ובעט את הכדור אל השער. 0:2 להפועל ב״ש.

בדקה ה-14 מכבי איימה על השער. רוי נאוי בעט מסף הרחבה כדור אל המסגרת אך שוער ב״ש, עמית משיח, הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-19 מכבי צימקה את התוצאה. התקפה מאורגנת של הצהובים הסתיימה במסירה של עילאי תומר אל רוי נאוי ששחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה אל הפינה הרחוקה פנימה. מכבי צימקה ל-2:1.

דקה לאחר מכן עידו מזרחי איים על השער לזכות מכבי, הבעיטה שלו נבלמה על ידי הגנת באר שבע.

בדקה ה-38 באר שבע כבשה שער נוסף. התקפה מהאגף השאמלי הסתיימה בכדור רוחב שהגיע אל אמיר גנאח שמתוך הרחבה מצא את הרשת. 1:3 לבאר שבע.

בדקה ה-40 אוראל באייה יצא למתפרצת עבור הצהובים, הוא הגיע אל תוך הרחבה ובעט אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור מכבי תל אביב. אוראל באייה קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא בעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה אך עמית משיח הדף את הכדור.

בדקה ה-55 מכבי צימקה את התוצאה ל-3:2. עילאי תומר ביצע דאבל פס עם רוי נאוי, המגן קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה.

בדקה ה-73 הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. הרמה של תומר הגיעה אל אורי עזו, שנכנס במחליף, הוא השתלט על הכדור ובעט אל הפינה הרחוקה אך משיח הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-84 ב״ש נשארה ב-10 שחקנים. חאלד זייד ביצע גלישה מסוכנת על שחקן מכבי שזיכתה אותו בכרטיס האדום הישיר.

עד הסיום התוצאה נשארה זהה, מכבי נכנעה 3:2 להפועל ב״ש.