מכבי ׳שחר׳ גברה 0:3 על מ.ס. אשדוד


מכבי ׳שחר׳ פגשה את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-5 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש אחרי שתי תוצאות תיקו, ניצחון והפסד כשמנגד היריבה הגיעה למפגש עם מאזן של 4 תוצאות תיקו. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. עלי חטיב פתח בקו ההגנה, אורי הלוי באגף הימני ואגם חנון בחוד.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר (אורי עזו – 90), אדיר קורדובה, עלי חטיב (נג׳ואן ח׳טיב – 19), ענבר נידם, רוי נאוי, אורי הלוי (עמית צור – 75), עידו מזרחי, בר לין (מוחמד טאהא – 75), אוראל באייה (עילאי בן חמו – 85) ואגם חנון.

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק היו שקולות באופן יחסי. שתי הקבוצות לא איימו על השער. בדקה ה-11 אשדוד איימה ראשונה. יאן יוסופוב בעט כדור חופשי שהלך מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-15 מכבי עלתה ליתרון. מהלך קבוצתי נהדר של הצהובים הסתיים בהכנסת כדור עומק לאוראל באייה. החלוץ התקדם אל תוך הרחבה, הבעיטה שלו נבלמה אצל יואב אריכא ובר לין היה ראשון לבעוט את הריבואנד פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-24 מכבי הכפילה את התוצאה. בר לין הכניס כדור עומק אל באייה שבעט טוב אל השער, שוב הבעיטה שלו נהדפה ואורי הלוי הגיע ראשון לבעוט את הכדור החוזר פנימה. 0:2 למכבי.

בדקה ה-26 אשדוד ניסתה לחזור אל המשחק. מיכאל בן עמי קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט אל הפינה הקרובה ורועי עדמי היה מוכן והדף את הכדור לקרן.

דקה לאחר מכן הצהובים יצאו למתפרצת מצד ימין, באייה הרים כדור נהדר אל הרחבה והלוי בעט בנגיעה אך הכדור נקלט אצל אריכא.

בדקה ה-30 זה כבר 0:3 למכבי. אורי הלוי נשלח בכדור עומק על האגף השמאלי, הוא נתן כדור רוחב מצוין אל הרחבה, לין בעט בנגיעה הכדור נבלם ואת הכדור החוזר לין המשיך פנימה.

בדקה ה-42 לאשדוד היו שתי הזדמנויות רצופות שנהדפו על ידי ההגנה הצהובה. ההזדמנות הראשנה הגיעה מנגיחה של יאן יוסופב, עמדי היה במקום להדוף את הריבאונד בעט בן עמי והפעם רוי נאוי הצליח להרחיק את הכדור מהחלק האחורי.

מחצית שניה
רבע השעה הראשונה של המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה. שתי הקבוצות לא הצליחו לאיים על השער.

בדקה ה-66 אשדוד יצאה להתקפה שהסתיימה בבעיה מתוך הרחבה של איתי משיח. רועי עמדי ירד טוב והדף את הכדור.

בדקה ה-74 בר לין נשלח בכדור עומק שהשאיר אותו באחד על אחד מול שוער היריבה, הבעיטה שלו נקלטה אצל אריכא.

בדקה ה-82 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. כדור חופשי שהורים לרחבה על ידי באייה הורחק עד לרוי נאוי שבעט מתוך הרחבה אך הכדור הורחק מהקו על ידי ההגנה.

בדקה ה-84 מוחמד טאהא, שנכנס כמחליף, מצא את עמית צור שגם הוא נכנס כמחליף בתוך הרחבה, צור בעט את הכדור שפגע ברשת החיצונית.

בדקה ה-90 שוב צור הגיע להזדמנות עבור מכבי. החלוץ עבר שני שחקני הגנה, חדר אל הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.

בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:3 עבור מכבי.