כל גול בצבע: 0:3 למכבי על נתניה. צפו


מכבי תל אביב פגשה הערב (שני) את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-9 בליגת ONE-ZERO כשהמטרה של שחקניו של ולאדן איביץ' להמשיך ברצף הניצחונות.

צפו בתקציר

איביץ' בחר לערוך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק נגד בני סכנין במחזור האחרון, כשבמרכז ההגנה פתח דריק לוקאסן על חשבונו של שחר פיבן הפצוע. לוקאסן שיחק לצידם של אנריק סבוריט, ניר ביטון, מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה.

בקישור דן גלזר חזר להרכב לצידם של גבי קניקובסקי ואוסקר גלוך, כשבחוד ההתקפה פתחו ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בלחץ על שערה של מכבי נתניה וכעבור 13 דקות הלחץ הנבי פרי. התקפה נהדרת אותה הוביל גלוך הסתיימה במסירת רוחב של סבוריט ליובאנוביץ' שבנגיעה כבש את הראשון. 0:1 למכבי!

בהמשך ערן זהבי וגם יובאנוביץ' היו קרובים להכפיל את התוצאה בזמן שנתניה ניסתה לחזור למשחק. לקראת המחצית עוד התקפה נהדרת של גלוך הסתיימה ברוחב של דוידזאדה אבל הפעם יובאנוביץ' לא דייק והכדור יצא.

רגע לפני השריקה למחצית, שוב אוסקר גלוך הכניס כדור עומק נהדר לערן זהבי שעל מפתן ה-16 עצר ובסיבוב בעט לחיבורים. 0:2 למכבי!

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב וכבר בדקה ה-2 מפתיחתה יובאנוביץ' מצא את עצמו מול ניצן אבל השוער של נתניה הצליח לעצור את הבעיטה שלו ולמנוע את השלישי של מכבי.

בדקה ה-53 יצא גלזר ונכנס במקומו דור פרץ. מכבי חיפשה את השלישי ובדקה ה-61 זה הגיע בדמות פצצה של אנריק סבוריט מ-17 מטרים אל חיבורי הקורות של ניצן שלא זז. 0:3 למכבי!

בדקה ה-62 אנדרה ג'ראלדש נכנס על חשבונו של מאור קנדיל וגם יוריס ואן אובריים נכנס במקומו של גבי קניקובסקי. בדקה ה-75 ערך איביץ' עוד שני חילופים, כשאייל גולסה ופארפה גויאגון החליפו את לוקאסן וגלוך.

רגע לפני השריקה לסיום ערן זהבי היה קרוב לכבוש את השני שלו במשחק אחרי חטיפת כדור של גולסה שהעביר רוחב למספר 7 , אבל האחרון בנגיעה המשיך קרוב לקורה.