מכבי ׳שחר׳ והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1:1


מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-3 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על נקודה אחת בלבד. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-13 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, פתח בהרכב זהה מהמחזור הקודם.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, נג׳ואן ח׳טיב, ענבר נידם, רוי נאוי (מוחמד טאהא – 83), עמית צור (אורי הלוי – 75), עידו מזרחי (יונתן פז – 45), בר לין, אוראל באייה (אורי עזו – 61) ואגם חנון (יקיר זילברמן – 45).

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת להפועל חיפה. בדקה ה-2 כדור קרן שהורחק הגיע אל שחר בן שבת שבעט מרחוק, הכדור הלך מחוץ למסגרת השער. בדקה ה-8 התקפה נוספת של האורחים הסתיימה בבעיטה מצד ימין של הרחבה של נועם בן הרוש, הכדור פגש את הרשת החיצונית.

בדקה ה-10 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. ההתקפה החלה באגף הימני אצל עילאי תומר. המגן ביצע דאבל פס עם רוי נאוי ולאחר מכן הוציא כדור רוחב אל מרכז הרחבה, בר לין המשיך בנגיעה אך הכדור הלך סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-27 בר לין קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מדויקת ושטוחה אל הפינה הימנית, אך שוער חיפה, אחמד עואד, קלט את הכדור.

בדקה ה-31 עידו מזרחי ניסה את משלו מחוץ לרחבה, שוב עואד קלט את הכדור.

בדקה ה-33 עמית צור החל את ההתקפה באגף הימני, הוא חלף על פני שני שחקני הגנה ושחרר בעיטה שנהדפה לקרן. דקה לאחר מכן לין בעט מ-20 מטרים הכדור חלף מעט מעל משקוף השער.

בדקה ה-38 הפועל חיפה עלתה ליתרון במתפרצת. נועם בן הרוש קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חדר לרחבה ושחרר בעיטה אלכסונית שמצאה את הרשת. 0:1 להפועל חיפה.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים חזרו אל המשחק. בדקה ה-45 בר לין החל את ההתקפה במרכז המגרש, הוא ביצע דאבל פס עם עידו מזרחי ולאחר מכן שחרר בעיטה אלכסונית מחוץ לרחבה שהלכה פנימה. בר לין השווה ל-1:1.

מחצית שניה
בדקה ה-50 שוב מכבי איימה על השער. כדור חופשי של לין הגיע אל ראשו של נג׳ואן חטיב שנגח אל השער, עואד קלט את הכדור.

בדקה ה-59 לין קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא בעט אל הפינה הרחוקה אך הכדור הלך מחוץ למסגרת השער. 3 דקות לאחר מכן שוב לין איים על השער, הפעם הבעיטה שלו מתוך הרחהב נעצרה אצל עואד.

בדקה ה-67 חיפה איימה על השער. ניב טבול בעט מחוץ לרחבה ורועי עמדי קלט את הכדור.

בדקה ה-69 כדור קרן של מכבי הגיע אל ראשו של רוי נאוי שנגח טוב אל השער, אך אעוד הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-77 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. אורי עזו קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא בעט אל המסגרת אך עואד הדף, יונתן פז בעט את הריבאונד גם למסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה.

בדקה ה-80 פז הכניס כדור אל יקיר זילברמן שבעט את הכדור מעל השער.

בתוספת הזמן אורי עזו מצא את יקיר זליברמן ברחבה, החלוץ בעט אל הפינה הרחוקה אך עואד הצליח להציל את הכדור לקרן.

למרות לחץ גדול של הצהובים לקראת הסיום התוצאה נשארה 1:1 בסיום.