מכבי ׳שחר׳ נכנעה 2:0 למכבי נתניה


מכבי ׳שחר׳ פגשה את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-5 בטבלה כשהפער ממוליכת הטבלה, מכבי נתניה, עומד על 3 נקודות בלבד. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. עידו מזרחי פתח במרכז המגרש ועומרי ג׳פי בעמדת המגן השמאלי.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי (יונתן כהן – 43), עילאי תומר, אדיר קורדובה, רוי נאוי, עומרי ג׳רפי, יונתן פז (עלי חטיב – 75), מוחמד טאהא (אורי הלוי -52), עידו מזרחי (מיכאל מרנשטיין – 90), בר לין, אוראל באייה ויקיר זילברמן (אגם חנון – 75).

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק היו שקולות יחסית. שתי הקבוצות לא ייצרו מצבי הבקעה מסוכנים. בדקה ה-13 כדור קרן של נתניה הגיע אל ראשו של עומר יונס, החלוץ נגח מחוץ למסגרת.

בדקה ה-14 קשר נתניה, עידן ברנס, קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא בעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה והכדור הלך החוצה.

בדקה ה-23 נתניה הייתה קרובה לעלות ליתרון. כדור קרן הגיע אל ברנס שנגח אל השער, הכדור פגע בקורה והגנת מכבי הצליחה להרחק את הכדור המסוכן.

דקה לאחר מכן (24) מכבי כמעט ומצאה את השער, מוחמד טאהא קיבל את הכדור באגף הימני, הוא הרים כדור מדויק אל הרחבה ויקיר זילברמן נגח אל השער אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-31 נתניה יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה של אושר אליהו, הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-45 נתניה עלתה ליתרון. הרמה מהאגף השמאלי הגיע אל יונס שנגח מקרוב פנימה. 0:1 לנתניה.

רגע לפני הירידה למחצית אוראל באייה קיבל את הכדור באגף הימני, הו נכנס אל הרחבה ובעט כדור אלכסוני שהלך החוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-51 נתניה איימה על השער. ניב הנסן בעט מחוץ לרחבה ויונתן כהן קלט את הכדור.

בדקה ה-65 נתניה כבשה שער נוסף. כדור חופשי שהורם אל תוך הרחבה גרם לערבוב, עידן ברנס הגיע ראשון אל הכדור ובעט במספרת כדור שנכנס פנימה. 0:2 למכבי נתניה.

בדקה ה-70 מכבי כמעט וכבשה שער מצמק. עידו מזרחי בעט מחוץ לרחבה, תומר צרפתי הדף את הכדור, יקיר זילברמן בעט את הריבאונד מקרוב ושוב צרפתי הדף.

בדקה ה-80 שוב מכבי הייתה קרובה אל השער. אוראל באייה קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט אל הפינה הקרובה אך עמית דדון הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-83 נתניה יצאה למתפרצת, אושר אליהו נשלח בכדור עומק והבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:2 למכבי נתניה.