חזרה מהפגרה: מכבי ׳שחר׳ גברה 0:1 על בית״ר ירושלים


לאחר פגרה של 4 שבועות, מכבי ׳שחר׳ חזרה אל הליגה ופגשה את בית״ר ירושלים במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-5 בטבלה. מנגד הירושלמים הגיעו למפגש מהמקום ה-14 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה מלפני הפגרה. תומר אלון פתח בשער, עלי חטיב וענבר נידם חזרו אל קו ההגנה ואורי עזו פתח בכנף השמאלי.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, עלי חטיב (מיכאל מרנשטיין, 78), ענבר נידם, רוי נאוי, מוחמד טאהא (עידו מזרחי, 67), יונתן פז (עמית צור, 46), בר לין, אורי עזו (אוראל באייה, 46) ויקיר זילברמן (אגם חנון, 46).

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 של המשחק הצהובים הגיעו אל המצב הראשון במשחק. אורי עזו פרץ באגף השמאלי והשאיר את הכדור ליקיר זילברמן שבעט אל השער אך שוער ירושלים, קים זיבת קלט.

בדקה ה-12 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. עזו השתלט על כדור באגף השמאלי, הוא חלף על פני שחקן הגנה ובעט מזווית קשה, הכדור נהדף אצל זיבת. הריבואנד הגיע אל עזו שנתן כדור רוחב ליונתן פז, הקשר בעט בעוצמה הכדור נהדף על ידי השוער והורחק מקו השער.

בדקה ה-21 שוב מכבי הייתה קרובה לכבוש. כדור קרן קצר הגיע אל רוי נאוי שהשתלט ובעט אל השער, אך הכדור הלך מעל המסגרת.

בדקה ה-35 רוי נאוי בעט מפינה השמאלית של הרחבה, הכדור הלך מעט מעל השער והחוצה. ארבע דקות לאחר מכן הצהובים המשיכו ללחוץ, זילברמן הצליח להשתלט על כדור ברחבה ולבעוט אל המסגרת, אך זיבת הצליח לעצור את הכדור למנוע שער בטוח.

מחצית שניה
רבע השעה הראשונה של המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה יחסית. אמנם מכבי החזיקה יותר בכדור אך לא הצליחה לייצר מצבי הבקעה מסוכנים.

בדקה ה-62 ענבר נידם מסר כדור רוחב אל הרחבה, אגם חנון בעט בנגיעה אבל הכדור לא היה מספיק חזק וזיבת קלט.

בדקה ה-69 בית״ר ירושלים איימה על השער. צחי יצחק קיבל את הכדור בחלק הקדמי, הוא בעט אל המסגרת ותומר אלון ירד טוב, הדף את הכדור ובכך מנע שער בטוח.

בדקה ה-88 עידו מזרחי, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא שחרר בעיטה למרכז השער שנקלטה אצל זיבת.

בדקה ה-90 אוראל באייה קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא בעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בתוספת הזמן מכבי עלתה ליתרון דרמטי. אוראל באייה נשלח בכדור עומק נהדר, הוא חלף על פני השוער וגלגל את הכדור פנימה. 0:1 למכבי. התוצאה נשארה כך עד הסיום.