ברוח החג: 0:2 למכבי על בני ריינה. צפו


אחרי למעלה מחודש של פגרת משחקי המונדיאל – הליגה הישראלית חזרה! מכבי תל אביב יצאה לאצטדיון גרין למשחק שפתח את הסיבוב השני של הצהובים נגד מכבי בני ריינה.

בסיבוב הראשון שחקניו של איביץ' פתחו את העונה עם ניצחון 0:5 בבלומפילד והמטרה היא לשחזר לפחות את הסיומת מול שערה של ריינה על מנת לצבור שלוש נקודות חשובות במאבק הצמרת.

איביץ' פתח בהרכב שכלל את דניאל פרץ בשער, מאור קנדיל בעמדת הקיצוני ימני, שחר פיבן, דריק לוקאסן ואנריק סבוריט שלישיית הבלמים ויונתן כהן בצד שמאל. בקישור פתחו דור פרץ, אבי ריקן ואוסקר גלוך ובחוד ההתקפה זהבי ויובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם שליטה מוחלטת במגרש אבל חוסר דיוק בכדור האחרון. מנגד, בני ריינה צופפו את מרכז המגרש בניסיון להתקפות מעבר מהירות שאחת מהם סיפקה ב-5 הדקות הראשונות את הבעיטה הראשונה לשער הצהובים.

בדקה ה-8 אבי ריקן בחטיפת כדור שהגיע לדור פרץ הובילה להתקפה מהירה שמצאה את הגנת ריינה לא מוכנה והסתיימה בפריצה נהדרת של הקשר וכדור רוחב שמצא את זהבי שהמשיך בנגיעה פנימה. 0:1 למכבי!

בהמשך גם אוסקר גלוך הגיע למצב בעיטה מזווית קשה אבל מצא את ינקו מוכן. ככל שחלפו הדקות בני ריינה השתחררה ממשחק ההגנה שלה וחיפשה יותר את שער השיוויון מה שאיפשר שטחים למכבי. לקראת סיום המחצית התקפץ מעבר של הצהובים הסתיימה במסירה של זהבי ליונתן כהן שמול ינקו בעט לגופו של השוער. גם יובאנוביץ' יכול היה להכפיל את התוצאה לקראת הסיום אחרי שנגיחה שלו נהדפה לקרן.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' את החילוף הראשון במכבי, נכנס מתן חוזז על חשבונו של יונתן כהן. כבר בפעולה הראשונה שלו במשחק חוזז מצא ברוחב את יובאנוביץ' שמתוך הרחבה בעט מעל לשער.

גם ערן זהבי מצא עצמו פעמיים בניסיונות למצוא את המסגרת מחוץ לרחבה אבל חוסר דיוק מנעו ממנו לכבוש את השני במשחק. מכבי המשיכ הללחוץ בניסיון להשיג את השני ובדקה ה-68 ערכו הצהובים חילוף נוסף כשקניקובסקי נכנס על חשבונו של אוסקר.

בעוד הצהובים לחצו על שערו של ינקו דווקא בואטנג סחט הצלה גדולה של פרץ בסיומה של התקפה שהסתיימה בנגיחה מ-7 מטרים לשער של מכבי.

בדקה ה-76 הצהובים מצאו את השני אחרי התקפה של הצהובים שהסתתימה בכדור של דור פרץ שהכין לסבוריט שהבעיטה שלו הפתיעה, פגעה בשחקן הגנה ונכנסה פנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה81 ערכו הצהובים חילוף כפול: יוריס ואן אובריים ושרן ייני הטרפו למשחק על חשבונם של דור פרץ ומאור קנדיל. גם פארפה גיואגון שנכנס על חשבונו של אבי ריקן.