מכבי סיימה ב-2:2 מול בית"ר בטדי


8,000 אוהדים צהובים עלו הערב (שני) לירושלים לדחוף את הקבוצה במשחק נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-18 בליגת ONE-ZERO, שבוע לפני המפגש נגד מכבי חיפה.

צפו בתקציר:

המאמן, אייטור קראנקה, שרשם בשבת שעברה ניצחון בכורה בהופעת הבכורה שלו על הקווים במשחק נגד מ.ס אשדוד, בחר לערוך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק האחרון.

יונתן כהן פתח בהרכב לצידם של אנריק סבוריט, דריק לוקאסן, ניר ביטון ואנדרה ג'ראלדש. דן גלזר המשיך לקבל קרדיט בקישור יחד עם גבי קניקובסקי ואוסקר גלוך ובחוד ההתקפה פתחו ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי.

מחצית ראשונה

ניסיון הבעיטה הראשון היה דווקא לשערה של מכבי כשניקולסקו ניסה להפתיע את פרץ שהיה מוכן.

מכבי שלטה באופן מוחלט במשחק אבל בניגוד לכל המהלכים דווקא בית"ר בדקה ה-26 זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה של לוקאסן על אספרייה. לוקאסן אף ספג את הכרטיס האדום אחרי התערבות ה-VAR בטענה שפגע באספרייה בדרך לשער. שועה דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לבית"ר.

בדקה ה-40 מהלך מבריק של גלוך בצד שמאל, אחרי שזרק את המגן שלו והגביהה באומנות לראשו של זהבי והאחרון נגח פנימה. מכבי משווה ל-1:1!

מיד אחרי השער ערך קראנקה את החילוף הראשון במכבי כשדור פרץ נכנס על חשבונו של יונתן כהן בתפקיד הבלם במקומו של לוקאסן שהורחק.

לקראת סיום המחצית הראשונה קניקובסקי כמעט ומצא את ראשו של יובאנוביץ' כשהכדור חמק סנטימטרים ספורים מהחלוץ בדרך לשער.

מחצית שנייה

מכבי לא ערכה שינוי בהרכב שעלה במחצית השנייה ועל אף הנחיתות המספרית מכבי המשיכ הלחפש את שער המהפך והייתה קרובה לזה עם בעיטה של אוסקר מהאוויר אחרי הגבהה של ג'ראלדש מימין.

בדקה ה-61 ירדן שועה מצא בכדור מצד ימין את אספרייה שנגח לקורה ופנימה והחזיר את היתרון לבית"ר. 1:2. 

בדקה ה-67 ערך קראנקה את החילוף השני במשחק כשהוציא את גבי קניקובסקי והכניס את פארפה גויאגון במקום.

גויאגון ניהל שתי דקות לאחר מכן התקפה של התכולים ומצא את ג'ראלדש שמצא את ראשו של זהבי ברחבה והאחרון כבש את שער השיוויון. 2:2!

יובאנוביץ' שוב היה קרוב לכבוש אחרי התנהלות ע הכדור וניסיון בעיטה מ-17 מטרים שחלפה סמוך לקורה. בדקה ה-90 ערך קראנקה את חלוף אחרון כשהכניס את ריקן והוציא את אוסקר.

בשתי דקות שהיה על המגרש ריקן כמעט ומצא את המסגרת פעמיים. פעם אחת בכדור שחמק מעל למשקוץ ובפעם השנייה בבעיטה שנעצרה אצל איתמר ניצן.