מכבי ׳שחר׳ גברה 2:3 על הפועל ב״ש


מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער לנוער. לפני שבוע הקבוצות נפגשו במסגרת גביע המדינה כאשר הצהובים ניצחו בדו קרב פנדלים ועלו לשלב הבא. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינוי אחד בהרכב מהמפגש נגד באר שבע בשבוע שעבר, ענבר נידם פתח כמגן שמאלי במקום עומרי ג׳רפי.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, עבדאללה דאו, ענבר נידם, רוי נאוי (מיכאל מרנשטיין, 27), עמית צור (עומרי ג׳רפי, 90), בר לין, אורי עזו (סאלי פחימה, 55), מוחמד טאהא (רוי ז׳רז׳בסקי, 82) ויקיר זילברמן (אגם חנון, 55).

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לבאר שבע. בדקה ה-3 נועם שחר קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב שפגש את משקוף השער.

בדקה ה-4 הצהובים איימו על השער. בר לין בעט מסף הרחבה אך הכדור הלך מחוץ למסגרת. בדקה ה-10 שוב לין איים על השער, הפעם הוא ניסה מצד שמאל של הרחבה, אך עמית משיח הצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-11 הצהובים עלו ליתרון אחרי מהלך קבוצתי נהדר. עמית צור קיבל את הכדור באגף הימני, הוא חלף על פני המגן והרים כדור מדויק אל הרחבה, אורי עזו נגח מדויק אל הקורה ופנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-21 מכבי עלתה ל-0:2. בר לין ביצע דאבל פס עם יקיר זילברמן על סף הרחבה, לין המשיך אל תוך הרחבה ובבעיטה מדויקת מצא את הפינה.

בדקה ה-34 עמית צור איים על השער לזכות מכבי, שחקן הכנף בעט את מחוץ לרחבה אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-39 אורי עזו ניסה את מזלו מזווית קשה אך עמית משיח ירד טוב והציל את הכדור.

בדקה ה-45 באר שבע חזרה לאיים על השער. כדור שנשלח אל תוך רחבת מכבי הגיע אל אמיר גנאח שבעט כדור אלכסוני שהלך סמוך לקורה והחוצה.

רגע לפני השריקה למחצית באר שבע צימקה את התוצאה. ארי מרנשטיין שלח כדור ארוך אל אדן הנריקס, החלוץ הגיע אל הכדור לפני רועי עמדי, חלף על פניו וגלגל את הכדור פנימה. באר שבע צימקה את התוצאה ל-1:2.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. בדקה ה-46 לין חטף כדור בתוך הרחבה ובעט טוב אל המסגרת, משיח ירד טוב, הציל את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-56 באר שבע קבעה שיוויון 2:2. הרמה מהאגף השמאלי הורחק לא טוב אל מרכז הרחבה, אמיר גנאח הגיע ראשון ובעט את הכדור פנימה.

בדקה ה-59 לין בעט מסף הרחבה אך משיח קלט את הכדור. ארבע דקות לאחר מכן גם צור איים על השער, שוב משיח השצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-79 הצהובים החזירו את היתרון. כדור קרן גרם לערבוב ברחבה, אגם חנון, שנכנס כמחליף, הגיע ראשון אל הכדור ונגח מקרוב את הכדור פנימה. 2:3 למכבי.

בדקה ה-90 באר שבע הגיעה למצב מסוכן. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל ליעד אביטבול שבעט אל השער, הכדור הוסט במעט והלך מעל המשקוף לקרן.