1:2 לנתניה על מכבי


מכבי תל אביב יצאה הערב (שני) לאצטדיון בנתניה למשחק חוץ במסגרת המחזור ה-22 נגד מכבי נתניה. הצהובים של אייטור קראנקה הגיעו למשחק החוץ אחרי שתי תוצאות תיקו ובמטרה לחזור למסלול הניצחונות.

המאמן הספרדי פתח בהרכב עם שני שינויים בהרכב. דניאל פרץ פתח בשער לצידם של אופיר דוידזאדה, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ואנדרה ג'ראלדש. בקישור פתחו דן גלזר, דניאל פרץ, גבי קניקובסקי ופארפה גויאגון. ערן זהבי ויובאנוביץ' נעלו את ה-11 של מכבי.

מחצית ראשונה

בדקה ה-7 נתניה רשמה הזדמנות ראושנה שניצלה ערבוביה ברחבה בכדור קרן מצד שמאל אבל זלטאנוביץ' מטר מהשער נגח החוצה.

אחרי 15 דקות של משחק שקול אנריק סבוריט מצא את ערן זהבי בכדור נהדר והאחרון בעט מ-16 מטרים אבל איתמר ניצן היה במקום. גם דור פר ניסה את כוחו בהמשך בהתקפת מעבר עם בעיטה מ-17 מטרים שחמקה מהמשקוף.

מחצית ראשונה כמעט ללא מצבים לשתי הקבוצות, כשמכבי ניסתה למצוא את השער בהקתפות מעבר מהירות בעוד נתניה רשמה את מרבית ניסיונותיה ממרחק, כשאביב אברהם היה קרוב לכבוש עם בעיטה שחלפה סמוך למשקוף שערו של פרץ.

בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו ללא שערים לחדר ההלבשה.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו ללא שינוי בהרכב. בדקה ה-56 מכבי נתניה ניצלה התקפת מעבר טובה שהסתיימה בשער של לירן רוטמן אחרי בישול של אביב אברהם. 0:1 לנתניה.

בדקה 62 ערך קראנקה חילוף כפול כשהוציא את קניקובסקי וגויאגון והכניס את חוזז והופעת בכורה של רארש אילייה.

בדקה ה-79 בניוסיון למצוא את שער השיוויון הכניס קראנקה את גולה לשחק בעמדה התקפית יותר במקומו של דן גלזר. בדקה ה-82 טוומאסי בבעיטה מ-20 מטרים מצא את חיבורי הקורות של פרץ וקבע. 0:2 לנתניה.

בדקה ה-87 כדור חופשי של מכבי הסתיים בבעיטה נהדרת של זהבי שמצא את הפינה השמאלית של ניצן וכבש. מכבי צימקה ל-1:2.

נעאל עודה הוסיף למשחק 8 דקות אבל זה לא הספיק לצהובים כדי להשוות את התוצאה ובסיום מכבי ירדה מנוצחת.