מכבי ׳שחר׳ נכנעה 3:0 למכבי פ״ת


מכבי ׳שחר׳ פגשה את מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-7 בטבלה כאשר היריבה מהמקום ה-6. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בפתח תקוה הצהובים ניצחו 2:3. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון, רוי נאוי חזר למרכז המגרש לאחר שריצה עונש הרחקה של 5 צהובים, עמית צור פתח על האגף ואגם חנון בחוד.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, עבדאללה דאו, עומרי ג׳רפי (נדב הבר, 63), רוי נאוי, עמית צור (יקיר זילברמן, 55), בר לין (עידו בן שושן, 80), מוחמד טאהא (רוי ז׳רז׳בסקי, 55), סאלי פחימה ואגם חנון (מיכאל מרנשטיין, 63).

מחצית ראשונה
בדקה ה-4 של המשחק פתח תקוה איימה ראשונה על השער. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל ראשו של אילי צעיר שנגח מעל השער. דקה לאחר מכן הוא בעט מצד ימין של הרחבה ועמדי הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-8 מכבי איימה על השער. עמית צור קיבל את הכדור על האגף שימני, הוא חדר לרחבה ושחרר בעיטה שהלכה מעל השער.

בדקה ה-12 פתח תקוה עלתה ליתרון. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל צעירי שבעט כדור מדויק מחוץ לרחבה אל החיבורים. 0:1 לפתח תקוה.

בדקה ה-16 סאלי פחימה השתלט על הכדור על סף הרחבה, הוא ניסה לבעוט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-22 בר לין ניסה את מזלו מרחוק, הכדור נבלם על ידי הגנת פתח תקוה. עילאי תומר הגיע ראשון אל הכדור ובעט אל המסגרת אך הכדור הוסט על ידי המגן וחלף מעל המשקוף לקרן.

בדקה ה-26 מכבי כמעט והשוותה את התוצאה. כדור קרן ננגח ברחבה והגיע אל עבדאללה דאו שניסה לדחוק מקרוב את הכדור, אך שוער פתח תקוה, מאור ארליך, הצליח להדוף לקרן.

בדקה ה-40 עילאי תומר מצא את מוחמד טאהא בתוך הרחבה, הקשר בעט אל המסגרת אך הכדור פגע במגן ויצא לקרן.

מחצית שניה
בדקה ה-50 שך המשחק שופט המשחק קבע כי רוי נאוי נגע בידו ברחבה ושרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. נאוי קיבל את הכרטיס הצהוב השני ויצא מהמשחק. יהלי שבו ניגש לבעוט ורועי עמדי ירד טוב אל הכדור והצליח לעצור את הפנדל ולשמור על תוצאה זהה.

בדקה ה-58 פתח תקוה כבשה שער נוסף. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל צעירי שנגח מקרוב פנימה. 0:2 לפתח תקוה.

בדקה ה-68 פתח תקוה עלתה ל-0:3. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל אמיר אלטורי שבעט בנגיעה את הכדור אל הרשת.

עד סיום המשחק התוצאה נשארה זהה.