מכבי ת״א ׳שחר׳ גברה 1:3 על מכבי נתניה


מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים נכנעו 2:0 במגרשה הביתי של נתניה. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, ביצע שלושה שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. תומר אלון פתח בין הקורות, עלי חטיב כמגן שמאלי ויקיר זילברמן בחלק הקדמי.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, עלי חטיב (עבדאללה דאו, 75), רוי נאוי, עמית צור (אורי עזו, 57), בר לין, מוחמד טאהא (ניר קרב, 87), יקיר זילברמן (עידו בן שושן, 75) ואגם חנון.

מחצית ראשונה
פתיחת המשחק הייתה שייכת למכבי שכבשה כבר בדקה ה-8 של המשחק. רוי נאוי קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה חזקה אל השער, אגם חנון הסיט מעט את הכדור שהלך אל הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-10 מכבי איימה פעם נוספת על השער. עמית צור קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חלף על פני שני שחקני הגנה ובעט אל השער, אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-15 מכבי כמעט והכפילה את התוצאה. שוב צור איים על השער, הפעם הוא בעט מתוך הרחבה והכדור פגש את המשקוף ויצא החוצה.

בדקה ה-23 בר לין חדר אל הרחבה ובעט בעיטה אלכסונית אל השער, הכדור נקלט אצל תומר צרפתי.

בדקה ה-27 נתניה איימה על השער. איליי קרואני נשלח בכדור עומק בצד ימין, מזווית קשה הוא ניסה להכניע את תומר אלון והכדור יצא החוצה.

בדקה ה-35 מכבי עלתה ל-0:2. עמית צור נשלח בכדור עומק באגף הימני, הוא חתך לכיוון הרחבה ונתן כדור רוחב נהדר אל מוחמד טאהא שבעט מקרוב פנימה.

רגע לפני הירידה למחצית מכבי עלתה ל-0:3. הצהובים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר שמוחמד טאהא הוכשל ברחבה. יקיר זילברמן ניגש לבעוט והוא מצא את הרשת.

מחצית שניה
המחצית השניה גם היא נפתחה עם הזדמנות עבור מכבי. בר לין חדר אל הרחבה ובעט טוב אל המסגרת, אך צרפתי הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-60 אורי עזו, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חדר אל תוך הרחבה ובעט אל הפינה הקרובה אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-61 נתניה איימה על השער, ריצ׳רד נגומה בעט כדור אלכסוני מהפינה השמאלית של הרחבה, הכדור חלף מעט מעל משקוף השער.

בדקה ה-81 קשר נתניה, עידן ברנס, קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא בעט אל המסגרת ותומר אלון ירד טוב וקלט את הכדור.

בתוספת הזמן נתניה כבשה שער מצמק. כדור חופשי ננגח על ידי עידן ברנס פנימה. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:3 למכבי ת״א.