צפו: מכבי ניצחה 0:3 את הפועל ב"ש


פריויו

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) את משחק הבית האחרון שלה העונה. הצהובים אירחו באיצטדיון בלומפילד את הפועל ב"ש למפגש במסגרת המחזור ה-35 של ליגת ONE ZERO.

המאמן אייטור קראנקה נאלץ להסתדר הפעם ללא לא מעט שחקנים משמעותיים כשפארפה גויאגון ואנדרה ג'ראלדש ריצו עונשי הרחקה, כאשר גם דריק לוקאסן נעדר מהסגל והצטרף לערן זהבי ואנריק סבוריט הפצועים. בעקבות החיסורים ההרכב של מכבי כלל שינויים רבים ואת ה-11 הבאים: דניאל פרץ, מאור קנדיל, שרן ייני, דור פרץ, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, אבי ריקן, גבי קניקובסקי, יונתן כהן וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

עוד לפני השריקה ערך המועדון טקס לדן גלזר, שהגיע למספר מרשים של 200 הופעות בכל המסגרות במדי מכבי.

מחצית ראשונה

ההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה 5 דקות מהפתיחה כגולסה הוכשל 18 מטרים מהשער, יונתן כהן לקח את הכדור החופשי אבל פגע רק בחומה. מכבי המשיכה להיות דומיננטית יותר ולשלוט במגרש ובדקה ה-11 גם כמעט כבשה אחרי שקניקובסקי מצא את כהן ברחבה אבל הבעיטה שלו האחרון חלפה ליד העמוד. 

3 דקות עברו ומכבי כבר מצאה את הרשת. התקפה נהדרת של הצהובים החלה עם כהן, משם לקניקובסקי ששלח לדוידזאדה, המגן החזיר למרכז וקניקובסקי סיים עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה. 0:1 למכבי. 

דקה אחת בלבד עברה ומכבי כבר כבשה את השני. עוד התקפה טובה של הצהובים הגיעה לסף הרחבה, הפעם גולסה השאיר לכהן והחלוץ סיים נהדר עם בעיטת יעף מ-14 מטרים לרשת הגבוהה. 0:2 למכבי. שחקניו של קראנקה המשיכו להיראות טוב ובדקה ה-27 הגיעה עוד הזדמנות קורצת אחרי שקניקובסקי מסר לרחבה, ריקן הגיע כטריילר אבל בעט תוך כדי גלישה החוצה. 

לקראת סיום המחצית ראינו שני איומים על השער כאשר כהן ניסה להפתיע ממרחק ונעצר על ידי גלזר ובצד השני בעיטה של חמד הוסטה על ידי דור פרץ לקרן. 

מחצית שנייה

ב"ש היתה התקפית יותר בפתיחת המחצית השניה וגם הגיעה לחצאי הזדמנויות, כולל בעיטה של שגיב יחזקאל שחלפה מעל השער בדקה ה-57. 2 דקות לאחר מכן גם מכבי התקרבה לשער אחרי שקניקובסקי הגביה מימין וכהן נגח כדור שחלף מעט מעל המשקוף. 

כהן המשיך לחפש את השער ובדקה ה-62 הגיע למצב בעיטה מ-18 מטרים אבל שלח את הכדור גבוה מדי והחוצה ברגל ימין. 3 דקות לאחר מכן מכבי ביצעה את החילוף הראשון שלה כשאילון אלמוג החליף את ג'ורג'ה יובאנוביץ' בחוד. מספר שניות לאחר מכן אלמוג גם כמעט כבש אחרי התקפה טובה של הצהובים, אבל הבעיטה שלו פיספסה את המסגרת במעט.

בדקה ה-70 גם קנדיל כמעט עלה על הלוח כשקרן טובה של קניקובסקי מצאה אותו, אבל הנגיחה המשיכה החוצה. הצהובים די נהנו על הדשא בדקות הבאות, ייצרו לא מעט חילופי מסירות יפים ובדקה ה-74 ריקן הגיע למצב בעיטה מתוך הרחבה אבל הכדור שלו נבלם בשחקן הגנה. 

בדקה ה-82 קראנקה ביצע חילוף נוסף כשהפעם כהן פינה מקום לדן ביטון. דקה עברה ומכבי גם כבשה את השלישי אחרי עוד התקפה טובה, רוחב של קניקובסקי וסיומת של אלמוג מטווח קרוב לרשת החשופה. 0:3 למכבי.

בדקה ה-90 האוהדים ביציעים קיבלו באהבה את הצעיר בר לין שהחליף את אבי ריקן, כאשר גם מתן חוזז נכנס במקום אייל גולסה. עד לסיום לא הובקעו שערים נוספים – 0:3 למכבי בסיום.