צפו: מכבי העפילה לסיבוב ה-3 במוקדמות הקונפרנס


מכבי תל אביב שיחקה הערב (חמישי) את המפגש השני מבין שניים עם פטרוקוב המולדובית במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים של רובי קין הגיעו למשחק החוץ ביתרון 0:3 מהמפגש הראשון בבלומפילד ובמטרה להשלים את המלאכה ולהתכונן כבר למפגש בשבוע הבא נגד א.א.ק לרנקה.

קין ערך לא מעט שינויים בהרכב מזה שפתח בחמישי שעבר ואיפשר לשחקנים שלא קיבלו את ההזדמנות עד כה לפתוח בהרכב. דניאל פרץ פתח בשער הקבוצה ולצידו שיחקו, איבן מאסו בצד ימין, סבוריט, לוקאסן ורוי רביבו בהופעת בכורה בהרכב העונה.

שלישיית הקישור מהניצחון בחמישי המשיכה לקבל קרדיט, כשדור פרץ עם סרט הקפטן פתח בקישור לצידם של יוריס ואן אובריים ודן ביטון. לעומת הקישור, קין ערך שינוי כפול בשלישייה הקידמית, כשגבי קניקובסקי פתח בצד ימין אילון אלמוג בשמאל ויובאנוביץ' פתח בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

זה לקח 19 דקות עד שמכבי מצאה את הפירצה בהגנה של פטרוקוב עם כדור עומק נהדר שיובאנובי' מצא תא פרץ. האחרון ניסה בנגיעה לגלגל לפינה אבל אברם היה במקום למנוע שער ראשון של הצהובים במשחק.

הצמד יובאנוביץ' את פרץ המשיך לסכן את שערם של המולדובים כשבדקה ה-33 ניסיון כפול של פרץ בפעם הראשונה ואחרי זה של יובאנוביץ' כשל בניסיון מול השוער. בסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו ללא שערים.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך קין את החילוף הראשון במשחק כשהואציא את אילון אלמוג והכניס במקומו את פארפה גויאגון. למרות השינוי המשחק לא התפתח כמו שקיוו שיתפתח וקין חר בדקה ה-60 לערוך שינוי נוסף כפול – ערן זהבי ויונתן כהן נכנסו במקומם של יובאנוביץ' וקניקובסקי.

בדקה ה-65 פטרוקוב רשמה הזדמנות גדולה כשקוז'וקרו ניסה להפתיע את דניאל פרץ מזווית קשה ללא הצלחה. קין המשיך לערוך חילופים ולאפשר לעוד שחקנים דקות משחק כשהדקה ה-73 מאסון ודן ביטון פינו את מקומם, לטובת שרן ייני ועידו שחר.

בדקה ה-90 מהלך קבוצתי של הצהובים שהתחיל עם פארפה גויאגון הסתיים גם בפארפה גויאגון שחדר לרחבה ובדאבל פס עם זהבי כבש מקרוב לרשת העליונה ופנימה. 0:1 למכבי!

 

חלפה דקה ושוב התקפה של מכבי הפעם עם ערן זהבי שמשאיר עומק לרוי רביבו, האחרון בעט את הכדור לקורה ודור פרץ המשיך פנימה. 0:2 למכבי!

פרץ קבע גם את תוצאת המשחק. מכבי מנצחת בסיכום שני המשחקים 0:5 ומעפילה לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג שם תפגוש את א.א.ק לרנקה הקפריסאית.